Iranian Agriculture News Agency

برگزاری دیدار نوروزی سرپرست سازمان جهادکشاورزی استان گلستان با کارکنان

سرپرست سازمان جهادکشاورزی استان گلستان به مناسبت آغاز سال جدید، با مدیران و کارکنان این سازمان در یک دیدار صمیمی به گفت و گو پرداخت.

برگزاری دیدار نوروزی سرپرست سازمان جهادکشاورزی استان گلستان با کارکنان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان گلستان، برزعلی در این دیدار ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و حلول ماه مبارک رمضان گفت: از کارکنان عزیز سازمان برای تلاش مستمر و اثرگذار در سال گذشته قدردانی می کنم و امیدوارم در سال نو با روحیه جدید و نشاط بیشتر در زندگی موفق شوند.

وی گفت: سازمان جهادکشاورزی استان در حوزه رشد اقتصادی وظیفه سنگینی دارد که با یاری خداوند و برنامه‌ریزی‌های دولت محترم، این مهم نیز به وضعیت مطلوبی خواهد رسید.

سرپرست سازمان جهادکشاورزی  استان گلستان در ادامه سخنانش با اشاره به شعار سال که توسط مقام معظم رهبری عنوان شده است، یادآور شد: تبیین فعالیت های ما در این حوزه اتفاق خواهد افتاد.

وی افزود: تاکید دارم که دو بحث فرهنگ سازمانی و اخلاق حرفه ای باید در همه ی بخش های سازمان گسترش پیدا کند و همچنین در حوزه آموزش سازمان نیز انتظار داریم که دوره های آموزشی مدونی در این خصوص برنامه ریزی شود.

برزعلی تاکید کرد: با یاری خداوند متعال، امسال را با برنامه ریزی جدی و اثربخش با توجه به شعار سال و چارچوب اهداف دولت آغاز خواهیم کرد و همه مدیران و‌کارشناسان باید تمام ظرفیت های خود را در این مسیر به کار گیرند تا ضعف ها برطرف و ظرفیت ها تقویت شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید