Iranian Agriculture News Agency

فرمانده یگان حفاظت از اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان البرز:

رزمایش مشترک یگان حفاظت از اراضی زراعی و باغی استان البرز برگزار شد

سرهنگ سید مجتبی موسوی از اجرای رزمایش یگان حفاظت از اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان البرز در راستای ارتقاء امنیت غذایی و مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی زراعی و باغی در ایام نوروز خبر داد.

رزمایش مشترک یگان حفاظت از اراضی زراعی و باغی استان البرز برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان البرز، سرهنگ سید مجتبی موسوی فرمانده یگان حفاظت از اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان البرز با اعلام این خبر گفت: این رزمایش با هدف احراز آمادگی واحدهای گشت حفظ کاربری اراضی جهت اجرای مأموریت های ویژه تعطیلات نوروزی در خصوص مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز در استان البرز با عنایت به ایام پایانی سال و ایام نوروز 1401 برگزار شد.

موسوی افزود: اجرای این عملیات با تدابیر ریاست محترم سازمان جهاد کشاورزی استان و با حضور تیم های گشت این یگان و شرکت سایر یگان­های حفاظت از جمله یگان حفاظت از اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری،  راه و شهرسازی و محیط زیست این مأموریت در دو شهرستان کرج و چهار باغ به اجرا در آمد.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان البرز، هدف از برگزاری این مانور را تشکیل تیم های مشترک در یگان های حفاظت، برآورد امکانات لجستیکی، آموزش کارکنان و رفع معایب و نواقص مأموریتی برای انجام هر چه بهتر تکالیف قانونی و برخورد با تغییر کاربری‌های غیر مجاز به ویژه در تعطیلات پیش روی نوروز ۱۴۰۱ توصیف و تصریح کرد: نیروهای این یگان با آمادگی کامل در ایام نوروز در محل خدمت و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ها حضور داشته و بحمدالله با تقویت تعاملی که با دیگر یگان های حفاظتی بوجود آمده است و همچنین دستورات حمایتی دریافت شده از حوزه های محترم دادستانی، پیشگیری از تخریب اراضی و برخورد با مجرمین در این حوزه تشدید می یابد. 

سرهنگ موسوی خاطرنشان کرد: در این مراسم که با حضور مسئولین برگزار شد؛ پس از آموزش و توجیه تیم های حفاظت، نسبت به رژه خودرویی و گشت زنی به صورت نمادین در نقاطی از اراضی حوزه استحفاظی شهرستان های کرج و چهار باغ اقدام شد و در همین راستا ضمن توقف ۷ مورد اقدام به احداث بنای غیر مجاز و توقیف ادوات ارتکاب جرم، نسبت به صدور اخطار قانونی نیز اقدام کردند.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان البرز، از شهروندان درخواست کرد تا هر گونه تخریب و تغییر کاربری در اراضی را با شماره ۱۳۱ سامانه یگان حفاظت در میان بگذارند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید