Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان:

۲۴۰۰ تن برنج تنظیم بازار در استان کردستان توزیع می شود

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: تا ابتدای ماه رمضان بالغ بر دو هزار و چهارصد تن برنج تنظیم دولتی به منظور ایجاد تعادل در سطح بازار توزیع می شود.

۲۴۰۰ تن برنج تنظیم بازار در استان کردستان توزیع می شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کردستان، پیمان اسکندری،  در جلسه امنیت غذایی استان اظهار کرد: ۳۵۰۰ تن برنج جهت تنظیم بازار برای استان کردستان اختصاص داده شده است که تاکنون یک هزار و ۱۰۰ تن آن توزیع شده و ۲۴۰۰ تن دیگر آن توسط فروشگاه های زنجیره ای و عاملین در روزهای پایانی اسفند و ماه مبارک رمضان توزیع می شود.

 وی میزان و نوعیت برنج توزیعی را ۲۱۰۰ تن برنج تایلندی و ۱۴۰۰ تن برنج هندی اعلام کرد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان، در خصوص شکر توزیعی تنظیم بازار بیان کرد: میزان سهمیه اختصاصی استان جمعا ۲ هزار تن بوده که تا به امروز یک هزار و صد تن آن توزیع شده و ۹۰۰ تن دیگر تا پایان سال توزیع می شود. 

اسکندری ادامه داد: توزیع سایر اقلام اساسی با توجه به پیک مصرف مطلب که از زمان اعلام قانون انتزاع تاکنون در پنج مرحله کالاهای اساسی با نظارت کامل توزیع و در اختیار مصرف کنندگان استان قرار گرفته است تاکید کرد سازمان جهاد کشاورزی با همکاری دستگاه‌های نظارتی با حضور میدانی کنترل دقیق و مستمر روی قیمت‌ها دارد.

وی ادامه داد: با توجه به دستور مقام عالی وزارت ، مصمم هستیم تا با حمایت همه جانبه و پشتیبانی دائم، بازار عرضه کالا را مدیریت کنیم تا مردم دچار مشکل نشوند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی اعلام کرد: بالغ بر یک هزارو پنجاه تن سیب و پرتقال در سردخانه های استان، برای مصرف در ایام نوروز ذخیره شده که در چند آینده به بازار تزریق و توسط غرفه های تعبیه شده با قیمت مصوب دولتی در اختیار شهروندان در سراسر استان قرار خواهد گرفت.

اسکندری، با تاکید بر این نکته که تا پایان اسفند ماه تنها ۹ روز باقی مانده است خاطرنشان کرد: تمام توان کارشناسان تنظیم بازار، بازرسان، عاملین توزیع و مسئولین مرتبط با موضوع به کار گرفته شود تا این مهم با رضایت مردم بدون ایجاد هر گونه تنش در بازار به انجام برسد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید