Iranian Agriculture News Agency

امرالهی در گفتگو با ایانا اعلام کرد:

انجام 9396 مورد بازرسی در مانور سراسری نظارت بر بازار کالاهای اساسی کشاورزی

سرپرست دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: مانور سراسری بازرسی و نظارت بر بازار کالاهای اساسی کشاورزی، 1419 گروه اعزامی، 9396 بازرسی انجام و 733 پرونده به سازمان تعزیرات ارجاع داده شد.

انجام 9396 مورد بازرسی در مانور سراسری نظارت بر بازار کالاهای اساسی کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا، سمینار آموزشی مدیران بازرسی و نظارت مراکز استان ها، امروز با حضور محسن کاظمینی قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در قرارگاه امنیت غذایی، عباس عسکرزاده معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی، مسعود امرالهی سرپرست دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی و مدیران بازرسی استان‌ها در سالن توسعه این وزارتخانه برگزار شد.

مسعود امرالهی سرپرست دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی در حاشیه این سمینار در گفتگو با خبرنگار ایانا، در رابطه با مانور سراسری بازرسی و نظارت بر بازار کالاهای اساسی کشاورزی در کشور که روز پنجشنبه هفته گذشته برگزار شد، اظهار کرد: پیرو ماموریت جدید وزارت جهاد کشاورزی پس از بازگشت قانون انتزاع، دفتر نظارت و بازرسی بر کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی راه اندازی شد.

وی افزود: یک ماه پیش مانور بازرسی در استان تهران با دستور وزیر جهاد کشاورزی انجام شد و به جهت هماهنگی بین استان ها و یافتن معایب و مزایای نیورهای انسانی، مانوری را در روز پنجشنبه 9 دی ماه اجرا کردیم که به صورت سراسری انجام شد.

امرالهی خاطرنشان کرد: سازمان های جهاد کشاورزی در استان ها، نیروی انسانی و خودرویی خود را به میدان آوردند و از ظرفیت بسیج اصناف، بسیج سازندگی و بازرسین صمت در این مانور استفاده شد.

وی افزود: در این مانور 1419 گروه اعزامی با 2738 بازرس از بسیج اصناف، جهاد کشاورزی و صمت حضور داشتند و 9396 بازرسی انجام و 733 پرونده به سازمان تعزیرات ارجاع داده شد.

سرپرست دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد: برای حل کمبود نیروی انسانی با دستور وزیر جهاد کشاورزی از ظرفیت بازنشسته های وزارت جهاد کشاورزی هم استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید