Iranian Agriculture News Agency

بازگشت کارخانه‌ها وتولیدی‌های غیر فعال و نیمه فعال به چرخه تولید

بازگشت کارخانه‌ها وتولیدی‌های غیر فعال و نیمه فعال به چرخه تولید

به گزارش خبرنگار ایانا در چهارمحال وبختیاری، حسین برزگر رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و رجبی مدیر دامپروری هلدینگ کشاورزی و صنایع غذایی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) کشور از کارخانه‌های فرآوری وبسته‌بندی  ماهی که به صورت غیرفعال و نیمه فعال است بازدید کردند.

حسین برزگر، با اشاره به اینکه بازگشت کارخانه‌ها وتولیدی‌های فعال و غیرفعال به چرخه تولید، از اولویت‌های سازمان جهاد کشاورزی استان است، افزود: هدف بازدید مدیر دامپروری هلدینگ کشاورزی و صنایع غذایی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) کشور از کارخانجات غیرفعال و نیمه فعال در راستای ارائه راهکاری جهت بازگردندان این کارخانجات به چرخه تولید کشور است.  

همچنین، رجبی بیان کرد: ستاد فرمان امام خمینی (ره) در بخش کشاورزی به موضوعات مختلفی ورود کرده و هدف و اولویت نیز تامین امنیت غذایی کشور است.

رجبی، با اشاره به اینکه اشتغال‌زایی در مناطق دور افتاده و محروم نیز دیگر اولویت ستاد است، گفت: این ستاد در استان‌های مختلف کشور به خصوص مناطق محروم کارهای بزرگی انجام داده و درحال انجام است.

همچنین، کریمی مدیر شیلات و آبزی‌پروری سازمان جهاد کشاورزی استان، گفت: تعدادی از کارخانه فرآوری و بسته‌بندی به علت کمبود نقدینگی به صورت نیمه فعال و غیرفعال در استان هستند که با بازگشت به چرخه تولید این واحدهای فرآوری وبسته‌بندی، زمینه اشتغال‌زایی بیش از 100 نفر فراهم می‌شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید