Iranian Agriculture News Agency

بازدیدآقامیری از زنجیره تامین مرغ گوشتی در شبستر

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی در جریان سفر دو روزه به استان آذربایجان شرقی از زنجیره تامین مرغ گوشتی در شهرستان شبستر بازدید کرد.

بازدیدآقامیری از زنجیره تامین مرغ گوشتی در شبستر
به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی، در جریان سفر رئیس جمهور به استان آذربایجان شرقی، سید محمد آقا میری سرپرست وزارت جهاد کشاورزی وارد شهرستان شبستر شد.
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی در بدو ورود به شهرستان شبستر از زنجیره تولید گوشت مرغ شرکت کشت و صنعت آذربایجان شرقی(شیرین عسل) که در یک هزار و ۳۰۰ هکتار از اراضی شهرستان شبستر در حال اجرا هست، بازدید کرد.
این زنجیره شامل یک مجتمع پرورش مرغ گوشتی به ظرفیت ۶ میلیون قطعه، مجتمع مرغ مادر گوشتی به ظرفیت ۳۶۰ هزار قطعه در یک دوره، جوجه کشی به ظرفیت ۳۶ میلیون قطعه در سال، کارخانه خوراک طیور به ظرفیت ۲۰۰ هزار تن در سال و احداث کشتارگاه صنعتی طیور با ظرفیت کشتار ۱۰۰ هزار تن در روز است.
این زنجیره که با سرمایه گذاری ۴۹ هزار و ۸۲۹ میلیارد ریالی در حال اجراست، برای یک هزار نفر به صورت مستقیم و برای ۲ هزار نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال‌زایی می کند.
در سفر سید محمد آقا میری به استان آذربایجان شرقی، معاونین و مدیران کل وزارت جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان او را همراهی کردند.
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید