Iranian Agriculture News Agency

نمایشگاه دستاوردهای دولت در حال برگزاری است:

افتتاح 47 پروژه جهاد کشاورزی در استان بوشهر

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دولت و افتتاح 47 پروژه جهاد کشاورزی به مناسبت هفته دولت در این استان خبر داد.

افتتاح 47 پروژه جهاد کشاورزی در استان بوشهر

نوذر منفرد در گفت‌وگو با خبرنگار ایانا بیان کرد: به مناسبت هفته دولت نمایشگاه دستاوردهای دولت در مصلی نمازجمعه استان بوشهر دایر است.

وی ادامه داد: سازمان جهاد کشاورزی نیز با حضور در نمایشگاه و گرفتن سه غرفه عملکرد این سازمان و ادارات تابعه خود را به نمایش گذاشته و همچنین میز خدمت نیز در این نمایشگاه برپا شده است.

وی توضیح داد: مسئولان ستادی و ادارات تابعه روزانه برای پاسخگویی به مردم استان بوشهر به‌صورت چهره به چهره حضور دارند. همچنین در هفته دولت بازدیدهای روزانه از پروژه‌های قابل افتتاح و دیدار با مردم در تمام نقاط استان توسط این سازمان برقرار است.

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۴۷ پروژه جهاد کشاورزی استان بوشهر در هفته دولت

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: هم‌زمان با گرامیداشت هفته دولت ۴۷ پروژه کشاورزی با 19 هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال در این استان افتتاح و اجرایی می‌شود.

منفرد اضافه کرد: این پروژه‌ها در حوزه‌های مختلف صنایع تبدیلی، آب و خاک، تولیدات دامی، امور عشایر، شیلات، منابع طبیعی، تعاون روستایی و شهرک های کشاورزی است که از این تعداد ۳۵ پروژه با اعتباری بالغ‌بر هشت هزار و ۶۰۴ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: همچنین هم‌زمان با گرامیداشت هفته دولت عملیات اجرایی ۱۲ پروژه کشاورزی با اعتباری بالغ‌بر 11 هزار و ۱۶۵ میلیارد ریال نیز آغاز می‌شود.

نوذر منفرد یادآور شد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها زمینه اشتغال دو هزار و ۳۵۰ نفر فراهم شده و از مزایای آن‌ها بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید