نشست مشترک سازمان حفظ نباتات و کمیسیون آب و کشاورزی مجلس برگزار شد
تهران-ایانا- نشست مشترک سازمان حفظ نباتات کشور و کمیسیون آب، کشاورزی و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه اول تیرماه ۱۴۰۴ با حضور رئیس سازمان حفظ نباتات، مدیران این سازمان و جمعی از اعضای کمیسیون برگزار شد.
به گزارش ایانا، در این نشست، مریم جلیلیمقدم رئیس سازمان حفظ نباتات کشور به همراه معاونان و مدیران این سازمان گزارشی از اقدامات و برنامههای سازمان حفظ نباتات در سال ۱۴۰۴، دوره جنگ رمضان و همچنین عملکرد سهماهه نخست سال ۱۴۰۵ ارائه کردند.
رئیس سازمان حفظ نباتات در این نشست با تأکید بر ضرورت تقویت همکاری و تعامل میان سازمان حفظ نباتات و کمیسیون کشاورزی مجلس، نمایی کلی از ساختار، مأموریتها و فعالیتهای این سازمان ارائه کرد و بر نقش حمایتهای تقنینی در پیشبرد برنامههای حوزه حفظ نباتات تأکید داشت.
گفتنی است، در این نشست سیدرحمتالله پریچهر معاون قائممقام وزیر جهاد کشاورزی در امور مجلس و همچنین اعضای کمیسیون آب، کشاورزی و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی از جمله محمدجواد عسگری و بهشید برخوردار نماینده زرتشتیان در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.
دیدگاه تان را بنویسید