روابط عمومی در خط مقدم امنیت غذایی کشور قرار دارد / شبکه اطلاع‌رسانی جهاد کشاورزی؛ از مزرعه تا رسانه

روابط عمومی در خط مقدم امنیت غذایی کشور قرار دارد / شبکه اطلاع‌رسانی جهاد کشاورزی؛ از مزرعه تا رسانه

تهران- ایانا- مشاور معاون وزیر جهاد کشاورزی و مدیر روابط عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: روابط عمومی به عنوان بازوی ارتباطی وزارت جهاد کشاورزی نقش بی‌بدیلی در تحقق امنیت غذایی ایفا می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایانا؛ شهرام جباری‌زادگان در گفت‌وگو با خبرنگار ایانا، در حاشیه نخستین اجلاس روابط عمومی‌های وزارت جهاد کشاورزی که روز شنبه - ۲۷ اردیبهشت- ماه برگزار شد، با اشاره به اهمیت جایگاه روابط عمومی در ساختار وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: این وزارتخانه مسئول تأمین امنیت غذایی کشور است و شرکت بازرگانی دولتی ایران نیز مأموریت تأمین و توزیع کالاهای اساسی از جمله گندم، آرد، روغن، برنج و شکر را بر عهده دارد.

مدیر روابط عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران افزود: نقش روابط عمومی در این مسیر انکارناپذیر است؛ زیرا این واحد ارتباط مستقیم با مردم دارد و پل ارتباطی میان مجموعه و افکار عمومی است و البته این مهم با حمایت و همراهی مدیر ارشد این مجموعه محقق شده است.

وی ادامه داد: در ستاد شرکت بازرگانی دولتی ایران و در اداره کل غله و خدمات بازرگانی ۳۱ استان کشور، شبکه‌ای از روابط عمومی‌ فعالیت مستمر و مؤثر در حال فعالیت هستند که نقش مهمی در اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی اقدامات و خدمات ایفا می‌کنند و جا دارد از تلاش‌های آگاهانه و مسئولانه همکاران در تهران و اقصی نقاط کشور صمیمانه قدردانی نمایم.

جباری‌زادگان با اشاره به در جریان بودن عملیات خرید تضمینی گندم در نیمه جنوبی کشور گفت: همکاران فعال ما در استان‌ها به صورت خستگی‌ناپذیر و شبانه‌روزی در حال آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی به مردم هستند تا ضمن شفاف‌سازی روندها و فرآیندها، اعتماد عمومی را نیز تقویت کنند.

مدیر روابط عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران درباره برگزاری نخستین اجلاس روابط عمومی‌های وزارت جهاد کشاورزی عنوان کرد: این گردهمایی، اقدامی ارزشمند و بی‌سابقه بود که با همت مرکز روابط عمومی وزارتخانه برگزار شد. 

وی افزود: برگزاری پنل‌های تخصصی با حضور اساتید حوزه ارتباطات، روابط عمومی و رسانه، فرصت مغتنمی برای انتقال تجربه، آموزش علمی و یادگیری عملی برای کارشناسان شرکت‌کننده از سراسر کشور فراهم آورد.

جباری‌زادگان با بیان اینکه استمرار چنین برنامه‌هایی می‌تواند به ارتقای سطح عملکرد روابط عمومی‌ها کمک کند، پیشنهاد داد: در آینده این اجلاس‌ها به صورت پهنه‌ای و منطقه‌ای و در استان‌های مختلف برگزار شود تا تبادل تجربه آسان‌تر صورت گیرد و همکاران، بهتر و بیشتر با یکدیگر آشنا شوند.

مشاور معاون وزیر جهاد کشاورزی با تأکید بر اینکه روابط عمومی فقط محدود و معطوف به فعالیت‌های روزمره نیست؛ بلکه در مواقع بحران و شرایط خاص، تدبیر و درایت مدیر روابط عمومی اهمیت مضاعف می‌یابد، مطرح کرد: به جوانان این حوزه پیشنهاد می‌کنم که کار خود را با عشق و انگیزه ادامه دهند، زیرا تنها در این صورت است که می‌توانند هر روز تجربه و آموزه‌ای تازه برای آینده کسب کنند.

 

خبرنگار: فرناز فتحی

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید