Iranian Agriculture News Agency

عضویت 4500نفر از بانوان روستایی آذربایجان غربی در صندوق های اعتبارت خرد

مدیر هماهنگی و ترویج سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: تاکنون ۱۶۴صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی برای حمایت از اشتغال و بازارمحصولات روستایی با ۴ هزار و ۵۰۰ نفرعضو در سطح استان تشکیل شده است.

عضویت 4500نفر از بانوان روستایی  آذربایجان غربی در صندوق های اعتبارت خرد

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان غربی ، بیتا احمدیان در مراسم  پخت سمنو و گلاب گیری توسط اعضای صندوق های خرد زنان روستایی در نوشین شهر ارومیه که همزمان با دومین روز از گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی و با حضور مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری ، مشاور امور بانوان رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار کرد: این صندوق ها با سرمایه‌ای در حدود ۴ میلیارد تومان مشغول فعالیت هستند .

احمدیان تصریح کرد: سازمان جهاد کشاورزی با توجه به نیاز و تقاضای افراد عضو اقدام به برگزاری دوره های آموزشی ترویجی ومهارتی برای توانمند سازی زنان روستایی می کند. 

وی راه‌اندازی صندوق‌های خُرد زنان روستایی در استان را کمک به معیشت خانواده های روستایی عنوان کرد و گفت: یکی از مزایای این طرح دسترسی آسان زنان روستایی به تسهیلات ارزان قیمت و بدون ضمانت بانکی است .

مدیر هماهنگی و ترویج سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی اضافه کرد: صندوق کار آفرینی امید با هم افزایی بخش ترویج جهاد کشاورزی و بسیج سازندگی، برای حمایت از کسب و کارهای خرد به صندوق های خُرد زنان روستایی در سطح استان  وام پرداخت می کند. 

احمدیان خاطر نشان کرد: حمایت و تو‌انمندسازی زنان باعث رونق و شکوفایی بیشتر اقتصادی روستاها و در نتیجه پایداری و دوام سکونت در روستاها می شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید