رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین:
سلامت اداری و رضایت ارباب رجوع در اولویت است

قزوین- ایانا- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، در جلسهای با تاکید بر اهمیت سلامت اداری و رضایت ارباب رجوع، خواستار تغییر رویکرد در رسیدگی به تخلفات اداری و حرکت به سمت صیانت از کارکنان شد.
فرامرز حریری مقدم، در جلسه معارفه اعضای جدید هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان با اشاره به فلسفه رسیدگی به امور تخلفات، بیان داشت: باید از رویکرد "دستگیری و مچگیری" فاصله گرفته و به سمت اصل بیطرفی و رأفت اسلامی حرکت کنیم.
وی با تأکید بر اهمیت همدلی و کار تیمی در سازمان، افزود: مجموعه جهاد کشاورزی یک خانواده است و باید با رویکرد خانوادهمحور به پیش برویم. تمامی همکاران باید مانند اعضای یک خانواده با یکدیگر همکاری کنند.
حریری مقدم، ضمن آرزوی توفیق خدمات و خداقوت به اعضای پیشین، اظهار داشت: سلامت اداری باید سرلوحه کار قرار گیرد و در نهایت به رضایت ارباب رجوع منجر شود.وی طرحهایی مانند فواد، اسکن دوبُعدی و غیره را در راستای تأمین رضایت ارباب رجوع دانست.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین، همچنین بر تشکیل دبیرخانه برای واحد تخلفات اداری تأکید کرد و گفت: نگاه ما باید در جهت دستگیری از افراد تغییر کند و در جهت صیانت از افراد باشد.
دیدگاه تان را بنویسید