رایزنی تأمین پایدار انرژی واحدهای شیلاتی و کشاورزی در وزارت جهاد کشاورزی
تهران- ایانا- در نشست هماهنگی مدیریت تابآوری شیلات و تولیدات آبزیان، راهکارهای تأمین پایدار انرژی برای واحدهای تولیدی بخش کشاورزی و شیلات با حضور نمایندگان وزارتخانههای نیرو و نفت بررسی شد.
به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان شیلات ایران، در راستای اجرای مصوبه جلسه مدیریت تابآوری شیلات و تولیدات آبزیان، نشستی در دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت جهاد کشاورزی با محوریت تأمین پایدار انرژی واحدهای تولیدی برگزار شد.
در این نشست، مدیرانکل و کارشناسان مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو و وزارت نفت با مدیر پدافند غیرعامل و مدیریت بحران سازمان شیلات ایران و کارشناسان زیربخشهای شیلات، باغبانی و تولیدات دامی درباره راهکارهای کاهش مخاطرات ناشی از ناترازی انرژی و حفظ روند تولید گفتوگو کردند.
در این جلسه، ضرورت برنامهریزی مصرف انرژی متناسب با شرایط اقلیمی کشور در سال جاری مورد تأکید قرار گرفت و نمایندگان دو وزارتخانه نیرو و نفت نیز بر تنظیم و اعلام الگوی مصرف و نیازمندیهای واحدهای تولیدی بخش کشاورزی و شیلات تأکید کردند.
گفتنی است الگوی مصرف انرژی ویژه فعالیتهای آبزیپروری و شیلاتی پیشتر تهیه و به کمیته بهرهوری و بهینهسازی مصرف انرژی وزارت جهاد کشاورزی ارسال شده است.همچنین از دکتر کریمی، مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل بخش کشاورزی و منابع طبیعی، بهدلیل پیگیری و برگزاری سریع این نشست، قدردانی شد.
دیدگاه تان را بنویسید