قائم‌مقام مدیرعامل صندوق بیمه کشاورزی:

شفاف‌سازی فرایندها اولویت صندوق بیمه کشاورزی است

شفاف‌سازی فرایندها اولویت صندوق بیمه کشاورزی است

تهران- ایانا- قائم‌مقام مدیرعامل صندوق بیمه کشاورزی گفت: شفاف‌سازی در فرایندها، سلامت اداری و استفاده از بسترهای دیجیتال اصول میثاق سازمانی صندوق است.

به گزارش ایانا به نقل از  روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بیمه کشاورزی، بهزاد باباخانی با تأکید بر خدمت به نظام، کشور و مردم، سه اصل «پاسخگویی»، «مسئولیت‌پذیری» و «رویکرد تحولی در فضای کسب‌وکار بیمه کشاورزی» را از اولویت‌های اساسی صندوق برشمرد.

قائم‌مقام صندوق بیمه کشاورزی، فعالیت‌های این نهاد را در دو محور اصلی انجام تکالیف قانونی و مأموریت‌های حاکمیتی برای ارتقای امنیت غذایی و حمایت از تولیدکنندگان بخش کشاورزی، و کسب درآمد و تجاری‌سازی با هدف ارتقای جایگاه صندوق در صنعت بیمه کشور تقسیم بندی کرد.

وی با تاکید بر ضرورت برند‌سازی خدمات بیمه کشاورزی به‌منظور متمایز ساختن این خدمات در بازار بیمه کشور ، تحلیل جامع وضعیت موجود در حوزه‌هایی چون فرایندهای بیمه‌گری، ارزیابی خسارت، نظارت، پشتیبانی و منابع انسانی را اقدامی ضروری دانست و خواستار ارتقای همدلی و انسجام درون‌سازمانی برای حمایت مؤثر از کشاورزان و تحقق راهبرد کلان دولت سیزدهم در زمینه امنیت غذایی و وفاق ملی شد.

باباخانی نتیجه‌گرایی، بهبود عملکرد کمی و کیفی، برنامه‌محوری و تدوین برنامه‌های واقع‌بینانه مبتنی بر رویکردهای تحول‌گرا و نوآورانه را از راهبردهای کلیدی صندوق در اجرای بهینه مأموریت‌ها برشمرد و بر استفاده از فناوری‌های نوین برای تحول در فضای کسب‌وکار بیمه کشاورزی تأکید کرد.

وی همچنین خلاقیت، نوآوری و سازماندهی اثربخش در حوزه‌های مختلف را لازمه رشد عملکرد سازمان دانست و یکی از شاخص‌های اصلی ارزیابی مدیران را توانمندی در بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و مشارکت کارشناسان نخبه عنوان کرد.

قائم‌مقام صندوق بیمه کشاورزی، تحلیل‌محوری و اجرای مطالعات کاربردی را گامی ضروری برای توسعه فعالیت‌های صندوق برشمرد و با اشاره به ضرورت پاسخگویی شفاف به کشاورزان گفت: تأخیر در پرداخت خسارات عمدتاً به وابستگی زیاد به اعتبارات دولتی بازمی‌گردد، بنابراین حرکت به سمت تجاری‌سازی خدمات یک ضرورت است.

باباخانی، شفاف‌سازی در فرایندها، سلامت اداری و استفاده از بسترهای دیجیتال را از اصول میثاق سازمانی دانست و خواستار نظام‌مند شدن این روندها برای ارتقای شفافیت و کیفیت خدمات شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید