روابط عمومی آیینه تمامقد عملکرد یک مجموعه است

تهران- ایانا- سرپرست روابط عمومی و امور بینالملل شرکت مادر تخصصی حمایت از سرمایهگذاری در بخش کشاورزی گفت: نخستین اجلاس روابط عمومیهای وزارت جهاد کشاورزی فرصتی برای همافزایی و تغییر نگرش در حوزه اطلاعرسانی است.
امیر آزمون در حاشیه نخستین اجلاس روابطعمومیهای وزارت جهاد کشاورزی در گفتوگو با خبرنگار ایانا؛ با اشاره به اهمیت برگزاری چنین گردهماییهایی بیان داشت: دعوت از ما به این اجلاس و برگزاری پنلهای تخصصی، گام موثری در جهت ایجاد همگرایی در حوزه روابط عمومی بود که میتواند آغاز یک تغییر پارادایم در نگرش و عملکرد این حوزه تلقی شود.
سرپرست روابط عمومی و امور بینالملل شرکت مادر تخصصی حمایت از سرمایهگذاری در بخش کشاورزی با بیان اینکه پنلهای آموزشی نقش مهمی در ارتقاء دانش و نگرش تخصصی ایفا کردند افزود: مباحث مطرحشده در این پنلها، دید ما را نسبت به کارکردهای روابط عمومی مخصوصاً در زمینههایی مانند توسعه دانش ارتباطی و بازخوردگیری مؤثر تغییر داد.
وی ابراز امیدواری کرد، این روند در ادامه با همان غلظت و جامعیت ادامه یابد تا بتوانیم از محتوای ارائهشده به عنوان چراغ راه در مسیر توسعه ارتباطات بهره ببریم.
آزمون روابط عمومی را آینه تمامقد یک سازمان دانست و گفت: اگر روابط عمومی کار نکند، مانند آینهای کدر خواهد بود که توان بازتاب دادن عملکرد یک مجموعه به جامعه هدف را ندارد. هرچه این آینه شفافتر و حرفهایتر باشد، میتواند جلوه عملکرد سازمان را بهتر و دقیقتر بازنمایی کند.
سرپرست روابط عمومی و امور بینالملل شرکت مادر تخصصی حمایت از سرمایهگذاری در بخش کشاورزی اضافه کرد: این اجلاس بهعنوان بستری برای تبادل تجربه، آموزش مهارتهای نوین و ایجاد همافزایی میان روابط عمومیهای فعال در وزارت جهاد کشاورزی، نقطه عطفی در مسیر حرفهایسازی فعالیتهای ارتباطی این وزارتخانه ارزیابی میکنم.
خبرنگار: فرناز فتحی
دیدگاه تان را بنویسید