مدیرکل روابط عمومی سازمان تات:

دیپلماسی رسانه‌ای کلید تبیین جایگاه سازمان تحقیقات کشاورزی است

دیپلماسی رسانه‌ای کلید تبیین جایگاه سازمان تحقیقات کشاورزی است

تهران- ایانا- مدیرکل روابط عمومی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی گفت: دیپلماسی رسانه‌ای نقش مهمی در ارتقای جایگاه سازمان دارد و روابط عمومی باید جایگاه و نقش‌آفرینی این سازمان در توسعه کشاورزی را تبیین کند.

علیرضا سیداسحاقی، در حاشیه نخستین اجلاس روابط‌عمومی‌های وزارت جهاد کشاورزی  که روز شنبه، ۲۷ اردیبهشت‌ماه آغاز به کار کرد، در گفت‌وگو با خبرنگار ایانا بیان کرد: روابط عمومی‌ها باید نقش تبیین‌کننده جایگاه و فعالیت‌های سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی را برای گروه‌های هدف مختلف شامل مسئولان، کشاورزان و عموم مردم ایفا کنند.

 مدیرکل روابط عمومی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی افزود: سازمان تات با موسسات و مراکز تحقیقاتی خود در خلق و توسعه دانش کشاورزی نقشی کلیدی داشته و روابط‌عمومی‌هاباید این اهمیت را به‌گونه‌ای توضیح دهند که جایگاه سازمان در ذهن جامعه به‌خوبی مشخص شود.

وی با اظهار تاسف از اینکه روابط عمومی‌ها در بسیاری از موارد به‌عنوان بخشی از فرآیندهای درون‌سازمانی دیده نمی‌شوند و معمولاً در مراحل پایانی پروژه‌ها وارد عمل می‌شوند، افزود: این مسئله باعث می‌شود روابط عمومی‌ها نتوانند در راستای جهاد تبیین که مقام معظم رهبری بر آن تأکید دارند، به‌خوبی عمل کنند.

اسحاقی گفت: اگر روابط عمومی‌ها از ابتدا در جریان امور باشند، می‌توانند تصویر درست‌تری از اقدامات سازمان ارائه دهند.

اسحاقی اظهار داشت:  پیش از این مسئولیت،  کار روابط عمومی را ساده تصور می‌کردم اما با ورود به این حوزه متوجه شدم این کار بسیار سنگین و حساس است.

وی افزود: با وجود سختی‌ها، عشق به کار باعث شده تا خستگی را احساس نکنیم و برای خدمت به جامعه کشاورزی تلاش کنیم.

اسحاقی گفت:  امیدوارم روابط عمومی سازمان بتواند با همدلی و تلاش، جایگاه واقعی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی را در میان جامعه کشاورزی و عموم مردم تبیین کند.

 

خبرنگار: شهرزاد مسعودی 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید