میز ارتباطات مردمی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری بستری برای شنیدن بیواسطه مطالبات بهرهبرداران بخش کشاورزی
چهارمحال وبختیاری- ایانا- همزمان با هفته جهاد کشاورزی و با شعار محوری «امنیت غذایی در سایه وحدت و اقتدار ملی»، میز ارتباطات مردمی این سازمان روز جمعه ۲۲ خردادماه ۱۴۰۵ با حضور حسین بهرامی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، معاونان و مدیران ستادی در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال وبختیاری،این برنامه با هدف تقویت ارتباط مستقیم میان مسئولان و مردم، تسریع در رسیدگی به درخواستها، بررسی مشکلات و ارائه راهکارهای اجرایی برای رفع موانع موجود در بخش کشاورزی برگزار شد و مورد استقبال کشاورزان، دامداران، بهرهبرداران و فعالان حوزه تولید قرار گرفت.
در جریان برگزاری این میز ارتباطات مردمی، مراجعهکنندگان مسائل و دغدغههای خود را در حوزههای مختلف از جمله امور اراضی، آب و خاک، تولیدات گیاهی و دامی، صنایع تبدیلی، تسهیلات و حمایتهای بخش کشاورزی مطرح کردند و مدیران و مسئولان حاضر نیز ضمن استماع مستقیم مطالبات، دستورات لازم را برای پیگیری و رفع مشکلات صادر کردند.
حسین بهرامی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری در حاشیه این برنامه، ارتباط بیواسطه با مردم را یکی از مهمترین راهبردهای نظام اداری در مسیر خدمترسانی مطلوب دانست و اظهار کرد: حضور در میان مردم و شنیدن مستقیم مسائل و پیشنهادهای آنان، زمینهساز تصمیمگیریهای دقیقتر و افزایش رضایتمندی بهرهبرداران بخش کشاورزی خواهد بود.
وی افزود: سازمان جهاد کشاورزی استان همواره خود را موظف به پاسخگویی شفاف، تکریم ارباب رجوع و پیگیری مستمر مطالبات فعالان بخش کشاورزی میداند و برگزاری میزهای ارتباطات مردمی فرصت مناسبی برای تعامل سازنده میان مردم و مسئولان فراهم میکند.
گفتنی است هفته جهاد کشاورزی از ۲۱ تا ۲۷ خردادماه، فرصت مغتنمی برای تبیین دستاوردها، خدمات و برنامههای بخش کشاورزی و همچنین تقویت ارتباط میان مسئولان و جامعه بهرهبرداران به شمار میرود و در این راستا برنامههای متنوعی در سطح استان چهارمحال و بختیاری در حال برگزاری است.
دیدگاه تان را بنویسید