مدیرکل روابط عمومی سازمان تات:
وزیر جهادکشاورزی اهمیت رسانه در توسعه کشاورزی را بهخوبی درک کرده است

تهران- ایانا- مدیرکل روابط عمومی سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی گفت: رویکرد تعاملمحور وزیر جهادکشاورزی فرصتی مغتنم برای همافزایی میان مراکز علمی، دستگاههای اجرایی و رسانهها است و استمرار این نگاه میتواند نقش رسانه را در ارتقای بخش کشاورزی پررنگتر کند.
علیرضا سید اسحاقی در گفتوگو با خبرنگار ایانا با اشاره به رویکرد مثبت و تعاملمحور غلامرضا نوری وزیر جهادکشاورزی، وی را شخصیتی اثرگذار در ارتباط با رسانهها توصیف کرد و افزود: او اهمیت نقش رسانهها در توسعه و ترویج اهداف بخش کشاورزی را بهخوبی درک کرده و با تعامل صمیمانه و محترمانه ، اصحاب رسانه را بهعنوان شریک فکری و بازوی توانمند برای انتقال واقعیتها و دستاوردهای کشاورزی میبیند.
مدیرکل روابط عمومی سازمان تات با اشاره به نشست خبری اخیر وزیر جهاد کشاورزی گفت: این نوع تعامل وزیر جهادکشاورزی که رسانه را آیینه تمامنمای واقعیتها و ابزاری مؤثر برای ایجاد پیوند میان سیاستگذار، پژوهشگر، تولیدکننده و جامعه میداند و تعامل با رسانهها را بر پایه احترام متقابل، شفافیت و اعتماد شکل داده برای وزارتخانه فرصت طلایی ایجاد کرده است.
سید اسحاقی خاطرنشان کرد: تعامل و همکاری با وزیر جهاد کشاورزی که به منتقد و مخالف هم پاسخ میدهد تجربهای ارزشمند و الهامبخش برای مجموعههای روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی و فعالان رسانهای کشور است.
وی به حضور وزیر جهاد کشاورزی در برنامه ویژه خبری با فاصله کمتر از ٣ روز از نشست خبری اشاره کرد و گفت: منش تعاملی وزیر جهاد کشاورزی با رسانهها، علاوه بر اینکه به الگویی برای همه مدیران وزارتخانه تبدیل شده، فرصتی مغتنم برای همافزایی بیشتر میان دستگاههای اجرایی، مراکز علمی و رسانهها فراهم کرده است و قطعا استمرار این نگاه و رویکرد میتواند نقش رسانه را در ارتقای بخش کشاورزی و تحقق اهداف امنیت غذایی کشور بیش از پیش پررنگ سازد.
خبرنگار: شهرزاد مسعودی
دیدگاه تان را بنویسید