مدیر روابط عمومی سازمان نظام دامپزشکی:

روابط عمومی کلید تقویت جایگاه دامپزشکی در کشور است/ لزوم تدوین یک زبان ارتباطی واحد

روابط عمومی کلید تقویت جایگاه دامپزشکی در کشور است/ لزوم تدوین یک زبان ارتباطی واحد

تهران - ایانا- مدیر روابط عمومی سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران گفت: روابط عمومی با اطلاع‌رسانی صحیح و به‌موقع می‌تواند علاوه بر افزایش اعتماد عمومی، جایگاه حرفه‌ای دامپزشکان را در جامعه ارتقا دهد.

پدیده مظفری در در حاشیه نخستین اجلاس روابط‌عمومی‌های وزارت جهاد کشاورزی  در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایانا با بیان این‌ که روابط عمومی پل ارتباطی میان سازمان و افکار عمومی است و نقشی کلیدی در معرفی خدمات حرفه‌ای دامپزشکان به جامعه دارد، افزود: روابط عمومی در سازمان نظام دامپزشکی تلاش کرده‌ است با استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی، تولید محتواهای هدفمند، شفاف‌سازی عملکرد و ارتباط مستمر با رسانه‌ها، جایگاه این حرفه را در سطح ملی ارتقا دهد.

مدیر روابط عمومی سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران افزود: اطلاع‌رسانی صحیح و به‌موقع، علاوه بر افزایش اعتماد عمومی، موجب تقویت جایگاه دامپزشکی در جامعه می‌شود.

وی با بیان این‌که نبود زیرساخت‌های کافی برای ارتباط مؤثر میان روابط عمومی و جامعه مخاطب، به‌ویژه در استان‌ها یکی از مشکلات اصلی است، افزود:  محدودیت منابع انسانی و زیرساختی نیز فرآیند اطلاع‌رسانی و تولید محتوا را با دشواری مواجه کرده است.

مظفری گفت: هماهنگی میان روابط عمومی‌های زیرمجموعه و تدوین یک زبان ارتباطی واحد از دیگر ضرورت‌هایی است که باید به آن توجه شود.

وی اجلاس روابط عمومی‌های زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی را فرصتی ارزشمند برای تبادل تجربه و ارتقای مهارت‌ها دانست و افزود: این گردهمایی با بهره‌گیری از اساتید خبره و برگزاری پنل‌های آموزشی کاربردی، نشان داد که می‌توان با برنامه‌ریزی مناسب به سمت حرفه‌ای‌تر شدن حرکت کرد.

مظفری با بیان این‌که تعامل مستقیم با همکاران سایر دستگاه‌ها نیز برای ما بسیار ارزشمند و اثرگذار بود، گفت: استمرار این‌گونه نشست‌ها به‌منظور تقویت جایگاه روابط عمومی و افزایش توانمندی‌های آن ضروری است.

 

خبرنگار: شهرزاد مسعودی 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید