مدیر روابط عمومی مؤسسه تحقیقات جنگل‌ها و مراتع کشور:

هوش مصنوعی ابزار مهم روابط عمومی است

هوش مصنوعی ابزار مهم روابط عمومی است

تهران- ایانا- مدیر روابط عمومی مؤسسه تحقیقات جنگل‌ها و مراتع کشور گفت: روابط عمومی با بهره‌گیری از ابزارهای رسانه‌ای و ارتباطی، نقش کلیدی در معرفی دستاوردها و اهداف مؤسسه به جامعه مخاطب ایفا می‌کند.

فرهاد گوهرزاد در حاشیه نخستین اجلاس روابط‌عمومی‌های وزارت جهاد کشاورزی  در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایانا با اشاره به تلاش روابط عمومی با بهره‌گیری از ابزارهای رسانه‌ای و ارتباطی، برای معرفی جایگاه و دستاوردهای شاخص مؤسسه به جامعه مخاطب، گفت: این مخاطبان شامل بخش‌های اجرایی، آموزشی، دانشگاهی، مراکز پژوهشی، سازمان‌های مردم‌نهاد و عموم علاقه‌مندان به محیط‌زیست می‌شوند.

وی افزود: معرفی باغ گیاه‌شناسی ملی ایران به جامعه، از اولویت‌های مااست.

مدیر روابط عمومی مؤسسه تحقیقات جنگل‌ها و مراتع کشور با بیان این‌که باغ گیاه‌شناسی ملی ایران، یکی از زیرمجموعه‌های مؤسسه تحقیقات جنگل‌ها و مراتع کشور، با بحران آب ناشی از تغییرات اقلیمی و خشکسالی سال‌های اخیر مواجه است، گفت: این مشکل آسیب‌های جدی به باغ وارد کرده است، به‌طوری‌که منابع آب زیرزمینی فعلی، با وجود تأمین نیازهای باغ، محدودیت‌هایی دارند و مسئولان مؤسسه در تلاش هستند تا منابعی پایدار و قابل اطمینان برای آبیاری باغ فراهم کنند.

گوهرزاد گفت: نخستین اجلاس روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی فرصت بسیار خوبی برای آشنایی و تبادل نظر همکاران روابط عمومی در سراسر کشور است.

وی افزود: از جنبه‌های آموزشی این اجلاس می‌توان بهره‌های بسیاری برد، به‌ویژه در حوزه هوش مصنوعی که به‌شدت مورد نیاز روابط عمومی ها است.

 

خبرنگار: شهرزاد مسعودی

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید