رئیس روابط عمومی موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر
روابط عمومی، علم و هنر معرفی دستاوردهای مؤسسه است

تهران- ایانا- رئیس روابط عمومی مؤسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر گفت: واحد روابط عمومی با عملکردی قوی میتواند دستاوردهای مؤسسه را به شکلی مؤثر به جامعه و مخاطبان معرفی کند.
بیژن صیادی، در حاشیه نخستین اجلاس روابط عمومیهای وزارت جهاد کشاورزی که روز شنبه - ۲۷ اردیبهشت ماه- در مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) برگزار شد، در گفتوگو با خبرنگار ایانا با بیان اینکه موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر یکی از قدیمیترین مراکز پژوهشی کشاورزی در کشور است که با پروژهها و تحقیقات متعدد، نقشی اساسی در توسعه کشاورزی ایران ایفا میکند، گفت: واحد روابط عمومی، با عملکردی قوی، میتواند این دستاوردها را به شکلی مؤثر به جامعه و مخاطبان معرفی کند.
صیادی با اشاره به اینکه چالشهای حوزه روابط عمومی به دو بخش سازمانی و فراسازمانی تقسیم میشوند، گفت: در بخش سازمانی، کمبود نیروی انسانی، نبود پستهای کافی در چارت سازمانی و محدودیت تجهیزات از جمله مسائل اصلی هستند.
وی با بیان اینکه در سطح فراسازمانی نیز، جایگاه روابط عمومی در ادارات بهویژه در وزارت جهاد کشاورزی، هنوز به درستی تعریف نشده است، افزود: روابط عمومی هم علم است و هم هنر، و ارتقای جایگاه آن نیازمند توجه ویژه مدیران است.
رئیس روابط عمومی مؤسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر با تأکید بر اینکه اجلاس روابط عمومیهای وزارت جهادکشاورزی فرصت مناسبی برای برقراری ارتباط چهرهبهچهره میان مسئولان روابط عمومی استانها بود، گفت: اما به دلیل فشردگی برنامه و تعدد سخنرانان، انتقال موثر مطالب کمتر تحقق یافت.
وی افزود: امیدواریم در آینده، چنین آموزههایی بهصورت مستمر و در طول سال ارائه شوند تا استفاده بهتری از آنها صورت گیرد.
رئیس روابط عمومی مؤسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر گفت: ارتقای جایگاه حوزه روابط عمومی برای تقویت ارتباطات و اطلاعرسانی اهمیت دارد.
خبرنگار: شهرزاد مسعودی
دیدگاه تان را بنویسید