Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه:

بهره گیری از پتانسیل ها و ظرفیت های استان تضمین کننده امنیت غذایی جامعه است

مهندس نوربخش حاتمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در دومین جلسه قرار گاه امنیت غذایی که با حضور معاونین و مدیران سازمان برگزار شد با بیان اینکه وظیفه تامین غذا از مزرعه تا سفره به وزارت جهاد کشاورزی واگذار شده است گفت: بایستی با تمام توانمان برای حفظ و ارتقای امنیت غذایی جامعه تلاش نماییم.

بهره گیری از پتانسیل ها و ظرفیت های استان تضمین کننده امنیت غذایی جامعه است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمانشاه،  حاتمی گفت: مسئولیت تامین غذا و تنظیم  بازار به وزارت جهاد کشاورزی وظیفه ای است که به جهاد کشاورزی واگذار شده است لذا بایستی با برنامه ریزی در راستای امنیت غذایی از پتانسیل ها و ظرفیت های استان در راستای تولیدات پایدار و تنظیم بازار اقدام کنیم.

حاتمی با اشاره به اینکه امنیت غذایی جامعه بایستی ثبات بازار را بوجود بیاوردگفت: بایستی تولید محصول از مزرعه تا زمانی که به دست مصرف کننده میرسد رصد شود.

وی گفت: تامین نیازهای اساسی غذایی، آرامش بازار محصولات اساسی را بوجود می آورد افزود: بایستی با نظارت بیشتر نگذاریم اخلاگران بازار را به چالش بکشند.

وی سپس به بازار مرغ، تخم مرغ و قیمت سایر محصولات اشاره و خاطرنشان کرد: بایستی باتشدید  نظارت هاو استفاده از تمام ظرفیت ها  بازار محصولات آرامش پیدا کند.

وی با اشاره به همکاری بسیج در حوزه تنظیم بازار گفت: از ظرفیت بسیج هم بهره گیری کرده ایم تا نظارتها را بیشتر کنیم.

وی سپس خواستار تشکیل کارگروه هایی برای هماهنگی تمام بخشها برای ثبات بر بازار محصولات اساسی شد.

در ادامه تامین کالاهای اساسی برای شب عید دیگر مباحثی بود که مهندس حاتمی به آنها اشاره کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید