Iranian Agriculture News Agency

افتتاح دفتر امور خاک کشاورزی استان گلستان با حضور سرپرست دفتر امور خاک وزارت کشاورزی

دفتر امور خاک کشاورزی با حضور رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان سه شنبه چهار اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در محل مدیریت آب و خاک استان گلستان افتتاح شد.

افتتاح دفتر امور خاک کشاورزی استان گلستان با حضور سرپرست دفتر امور خاک وزارت کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا در گلستان، امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور برزعلی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان، دواتگر سرپرست دفتر امورخاک کشاورزی معاونت آب و خاک، حجت‌الاسلام سایری نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی استان گلستان ، دکتر صابری رییس مرکز تحقیقات استان، نصرتی مدیر دفتر مدیریت آب و خاک استان، سوخته سرایی رئیس اداره مهندسی زراعی آب و خاک استان، کارشناس مسئولان و کارشناسان مدیریت آب و خاک استان و.... دفتر امور خاک کشاورزی در محل مدیریت آب و خاک استان گلستان افتتاح شد.

بر مبنای این گزارش ابتدا حجت‌الاسلام سایری مسوول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان با قرائت آیاتی از کلام الله مجید و همچنین برزعلی و دواتگر دفتر امور خاک کشاورزی را افتتاح کردند.

شایان ذکر است که برزعلی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان مطالبی درباره مطالعات خاکشناسی و اهمیت خاک بیان کرد و در ادامه دواتگر نیز در حوزه آیین نامه حفاظت خاک سخن گفت.

در این راستا بعد از افتتاح دفتر امور خاک کشاورزی، جلسه‌ای با محوریت اهمیت خاک در تغذیه گیاهان و  ارتقا حاصلخیزی خاک با حضور  دواتگر و هیئت همراه، صرتی، سوخته سرایی و زمانی و دنکوب برگزار شد.

 

خبرنگار: محمد صادق سالاری 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید