Iranian Agriculture News Agency

در ابتکار عملی به پاس مقام خبرنگار صورت گرفت:

تجلیل از خبرنگاران حوزه کشاورزی استان فارس با کیک تزیین شده به تصویر خبرنگاران

رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: در همایشی با حضور افزون بر 60 نفر از خبرنگاران، عکاسان خبری، گزارشگران و تصویربرداران فعالحوزه کشاورزی این استان از آنها تجلیل شد.

تجلیل از خبرنگاران حوزه کشاورزی استان فارس با کیک تزیین شده به تصویر خبرنگاران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) در استان فارس؛ علیرضا واحدی‌پور تصریح کرد: این آیین روز پنج‌شنبه 23 اَمردادماه 99 در سالن آمفی‌تئاتر سرم‌سازی رازی و با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس و مدیران ارشد این سازمان برگزار شد.

به گفته وی؛ در این آیین از خبرنگاران برتر در بخش‌های رسانه مکتوب ملی و استانی، خبرگزاری، نشریات تخصصی، عکاسی و رسانه ملی تجلیل شد.

واحدی‌پور ابراز کرد: در بخش خبرگزاری‌ها؛ شهربانو جویبار از خبرگزاری ایانا و مریم رضایی از باشگاه خبرنگاران جوان (رتبه اول)، محمد امین افشارپور از خبرگزاری ایرنا (رتبه دوم) و ساسان یگانه از پایگاه خبری فارس‌نویس (رتبه سوم) را کسب کردند.

وی افزود: مهدی آراسته از روزنامه خبر جنوب، امید منوچهری از روزنامه افسانه و طاهره حیاتی از روزنامه سبحان به ترتیب به عنوان رتبه اول تا سوم در بخش عکاسی خبری معرفی شدند و رتبه برتر در بخش رسانه ملی به محمد حق پرست تعلق گرفت.

واحدی‌پور اظهار کرد: در بخش رسانه مکتوب ملی، قاسم توانایی از روزنامه عصر اقتصاد و مردم‌سالاری به عنوان برترین معرفی شدند و در بخش رسانه مکتوب استانی نیز سید غیاث‌الدین ملک حسینی از روزنامه خبرجنوب رتبه اول، ناهید تقویان از روزنامه تماشا و مریم مرادی از روزنامه افسانه رتبه دوم و زینب برزگر از روزنامه نیم نگاه رتبه سوم را کسب کردند.

رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس بیان کرد: همچنین از محمد صداقت با بیش از 42 سال سابقه کاری در حوزه اخبار کشاورزی و منصور بانو خسروبیگ متولد سال 76 با بیش از 2 سال سابقه کاری به عنوان پیشکسوت‌ترین و جوان‌ترین خبرنگار حوزه کشاورزی در استان فارس تجلیل شد.
 

IMG-20200813-WA0068

در این آیین از خبرنگاران مدعو با کیک مزین شده به چهره خود آنها پذیرایی شد

 

* توضیح سردبیر پس از خبر: چند روز پیش نیز مسئولان ارشد سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با حضور در دفتر نمایندگی خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) در این استان نشان دادند ارزش و جایگاه ویژه ای به مقوله اطلاع‌رسانی قائل هستند و این مراسم نیز نشان داد که ماهیت خبر و تاثیر آن در جریان‌سازی به سود بخش کشاورزی برای مسئولان این استان بسیار متمایز است که امید است سایر مسئولان استان‌ها نیز قدر همکاران ایانا و همچنین سایر خبرنگاران فعال در حوزه کشاورزی را نیک بدانند.

 

* استقبال رئیس سازمان جهاد کشاورزی از راه‌اندازی اتاق فکر خبرنگاران کشاورزی استان فارس/ تجلیل از خبرنگاران؛ تجلیل از اندیشه ورزی و پاسداشت نقادی است ( لینک اینجا) 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید