Iranian Agriculture News Agency

وزیر جهاد کشاورزی:

دولت سیزدهم تمام تلاش خود را برای رفع موانع صنایع تبدیلی و تکمیلی به کار می‌گیرد

وزیر جهاد کشاورزی در ادامه سفرش به مازندران، از کارخانه شالیکوبی صنایع غذایی پردیس، زیرمجموعه گروه اقتصادی (هلدینگ) گلستان، بازدید کرد.

دولت سیزدهم تمام تلاش خود را برای رفع موانع صنایع تبدیلی و تکمیلی به کار  می‌گیرد

به گزارش ایانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی،  وزیر جهاد کشاورزی ، این بازدید را فرصتی مغتنم برای آشنایی با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های صنایع غذایی پردیس دانست و گفت: این مجتمع با برخورداری از تکنولوژی روزآمد و نیروی کار متخصص، نقش مهمی در تولید محصولات غذایی باکیفیت و ایمن ایفا می‌کند.

وزیر جهاد کشاورزی ، همچنین بر لزوم حمایت از صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی برای افزایش ارزش‌افزوده محصولات و رونق اقتصادی در این بخش تأکید کرد و گفت: دولت سیزدهم تمام تلاش خود را برای رفع موانع و مشکلات این صنایع به کار خواهد گرفت.

در ادامه این بازدید، مدیرعامل گروه اقتصادی گلستان به ارائه توضیحاتی در خصوص فعالیت‌ها، دستاوردها و برنامه‌های آینده‌ این مجموعه پرداخت.

در این بازدید که رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران ، مقامات استانی و مدیران جهاد کشاورزی نیز حضور داشتند، وزیر جهاد کشاورزی از بخش‌های مختلف خطوط تولید، انبارها و آزمایشگاه‌ها دیدن کرد و در جریان فعالیت‌ها و فرآیندهای تولید قرار گرفت.

گفتنی است ، در سال ۱۳۸۷ با توجه به رویکرد نوسازی صنایع و بهره‌جویی از تکنولوژی‌های مدرن در زمینه برنج، شرکت گلستان نسبت به راه‌اندازی بزرگترین مجموعه فراوری، شالیکوبی و بسته‌بندی برنج در خاورمیانه در قالب شرکت صنایع غذایی پردیس اقدام نمود که این مجموعه در سال ۱۳۹۰ به بهره‌برداری رسید.

کارخانه پردیس جویبار با بخش‌های پیش بوجاری، خشک‌کن ، شالیکوبی، بسته‌بندی، انبار برنج و سیلوی شلتوک در سه فاز طراحی شده است. فاز دوم این کارخانه ، امسال و فاز سوم تا سال ۱۴۰۵ به بهره برداری خواهد رسید.

سلامت فرآورده‌های تولیدی، تعهد به تضمین ایمنی و سلامت مصرف‌کننده، بهبود مستمر کیفیت و فرهنگ‌سازی در جهت جایگزینی برنج ایرانی به‌جای برنج خارجی و ارائه قیمت رقابتی متناسب با نوع محصولات و ارج نهادن به فرهنگ سفره ایرانی از اهداف و آرمان‌های این شرکت صنایع غذایی است.

 

 

منتشرکننده خبر: شیما علایی

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید