Iranian Agriculture News Agency

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی آذربایجان غربی:

آغاز طرح تشدید نظارت بر بازار محصولات کشاورزی ویژه شب یلدا در آذربایجان غربی

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی آذربایجان غربی از آغاز طرح تشدید نظارت بر بازار ویژه شب یلدا در سطح استان خبر داد.

آغاز طرح تشدید نظارت بر بازار محصولات کشاورزی ویژه شب یلدا در آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان غربی، قادر لعل شهسوار بیان کرد: این طرح از ۱۹ آذرماه با فعالیت ۳۵ اکیپ نظارتی آغازشده و تا ۳۰ آذر هم‌زمان با شب یلدا ادامه دارد.

شهسوار اضافه کرد: به استناد تفاهم‌نامه منعقده وزارت جهاد کشاورزی و اتاق اصناف کشور، در شبکه عمده‌فروشی بازرسین جهاد کشاورزی و شبکه خرده‌فروشی بازرسین اصناف اقدام به نظارت در این طرح را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: اکیپ‌های بازرسی قرارگاه امنیت غذایی در جهادکشاورزی استان در سطح بازار اقلام پر مصرف و کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم به‌صورت شبانه‌روزی در حال رصد و پایش بازار هستند.

وی یادآور شد: همچنین در طول این مدت گشت‌های مشترک نظارتی با تعزیرات و اتاق اصناف تشکیل خواهد شد و رصد و پایش بازار به‌صورت هم‌زمان در سطح استان جهت رفاه حال مردم انجام خواهد پذیرفت.

شهسوار توضیح داد: از شهروندان عزیز درخواست می‌کنیم هر گونه تخلفات صنفی اعم از گران فروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی، احتکارو سایر موارد را به سامانه‌های ۱۸۶۶، ۱۲۴ سازمان صمت یا ۱۳۵ تعزیرات حکومتی گزارش دهند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید