Iranian Agriculture News Agency

تصادف در سنندج با ۱۱ کشته و ۹ زخمی

احتمال افزایش قربانیان وجود دارد

ایانا_ گروه اخبار و رویدادها|| دیشب تصادفی بین یک تانکر حامل نفت یا قیر، با یک اتوبوس مسافربری در سنندج رخ داد که بلافاصله بعد از وقوع دستمایه حرف و حدیث در فضای مجازی شد. تلفات این حادثه هر چند ۹ نفر اعلام شد اما به گفته سخنگوی اورژانس ممکن است این عدد افزایش پیدا کند

احتمال افزایش قربانیان وجود دارد

‌مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس درباره جزئیات و تلفات حادثه ترمینال سنندج گفت: حوالی ساعت ۱۰ دقیقه بامداد امروز حادثه‌ تصادف اتوبوس با تانکر حامل مواد نفتی و وانت اعلام شد که موجب حریق این سه خودرو شده بود و بلافاصله نیروهای اورژانس به محل اعزام شدند.

سخنگوی سازمان اورژانس تاکید کرد: متاسفانه در این حادثه ۱۱ نفر فوت کردند و ۹نفر به مراکز درمانی اعزام شدند .

وی بااشاره به احتمال افزایش آمار قربانیان حادثه افزود: این تصادف موجب آتش گرفتن خودروها شده بود که آتش با حضور عوامل آتش نشانی اطفا شد.

سخنگوی اورژانس به ایسنا گفت:  عملیات جست و جو برای یافتن مفقودین احتمالی ادامه دارد. سخنگوی سازمان اورژانس با اعلام آخرین آمار قربانیان و مجروحان تصادف اتوبوس مسافربری با نفتکش در سنندج از ادامه عملیات جست و جو برای یافتن مفقودین احتمالی خبر داد.

سردار حمیدی فرمانده پلیس راه نیز با اعلام اینکه علت حادثه در دست بررسی است، گفت: احتمالا نقص فنی نفتکش و تردد در ساعت غیرمجاز آن علت این حادثه باشد.

به گزارش ایانا  در این حادثه یک تانکر حمل نفت مازود با یک دستگاه اتوبوس مسافربری سنندج- تهران هنگام خروج اتوبوس از ترمینال مسافربری سنندج برخورد منجر به آتش سوزی اتوبوس شد.

طی دو روز گذشته این دومین مورد از حادثه آتش سوزی اتوبوس در سنندج بوده است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید