Iranian Agriculture News Agency

شهرستان اشکذر می‌تواند به پایانه صادرات محصولات کشاورزی استان یزد تبدیل شود

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اشکذر به همراه رییس امور اراضی و مسئول حقوقی مدیریت با رییس دادگستری و دادستان شهرستان دیدار کردند.

شهرستان اشکذر می‌تواند به پایانه صادرات محصولات کشاورزی استان یزد تبدیل شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان یزد، سید حسین بخشایش سرپرست مدیریت جهادکشاورزی شهرستان اشکذر در این دیدار ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و گرامیداشت یاد و خاطرات شهید بهشتی و 72 تن از یارانش اظهار داشت: دستگاه قضایی در جامعه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تعامل و همکاری بین دستگاه‌های اجرایی و قضایی موجب ایجاد آرامش و آسایش در جامعه می‌شود. 

بخشایش با بیان اینکه شهرستان اشکذر می‌تواند پایلوت ایجاد پایانه صادرات محصولات کشاورزی در استان بوده و دیگر شهرستان های استان نیز در صورت موفقیت از تجربه این شهرستان استفاده نمایند، خاطرنشان کرد: امکان راه‌اندازی این پایانه در این شهرستان با توجه به اینکه قطب تولید محصولات گلخانه ای شناخته می شود وجود دارد. و در این راستا می توان واحدهای صنایع تبدیلی که بنا به دلایلی فعالیت آن ها متوقف گردیده است با همکاری سیستم قضایی به چرخه تولید برگرداند.  

در پایان رئیس دادگستری و دادستان شهرستان ضمن تبریک انتصاب سیدحسین بخشایش به عنوان سرپرست مدیریت جهادکشاورزی شهرستان اشکذر، عملکرد جهاد کشاورزی را در زمینه حفظ اراضی زراعی و باغی و جلوگیری از تغییرکاربری غیر مجاز رضایت بخش دانسته و تقدیر و تشکر نمودند و آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری اعلام داشتند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید