Iranian Agriculture News Agency

بهره برداری از 46 پروژه بخش کشاورزی استان یزد به مناسبت هفته جهاد کشاورزی

در راستای گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی بهره برداری از 46 طرح و پروژه بخش کشاورزی در سطح استان یزد با اعتباری بالغ بر 503 میلیارد ریال آغازشد.

بهره برداری از 46 پروژه بخش کشاورزی استان یزد به مناسبت هفته جهاد کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان یزد، سید جمال سجادی پور با بیان خبر فوق افزود: این پروژه ها در بخش های مختلف آب و خاک، صنایع تبدیلی بخش کشاورزی ، تولیدات دامی و تولیدات گیاهی با اعتباری افزون بر503 میلیارد ریال و اشتغالزایی 296 نفر به بهره برداری خواهند رسید.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه ازمجموع پروژه های افتتاحی؛ 28طرح عمرانی و 18 طرح، تولیدی هستند تصریح کرد؛ 28 پروژه عمرانی که احداث کانال آبیاری و پوشش انهار،اجرای سیستم نوین آبیاری، لوله گذاری و اجرای شبکه برق مجتمع ها را شامل می شود با هزینه ای نزدیک به 193 میلیارد ریال از اعتبارات دولتی،624 هکتار از اراضی کشاورزی استان را تحت پوشش قرار داده و 135 خانوار از آن بهره مند خواهند شد.

وی پروژه های تولیدی را شامل 6 پروژه در زمینه تولیدات دامی با سرمایه ای معادل101.5 میلیارد ریال، 4پروژه در زمینه تولیدات گیاهی با سرمایه ای معادل 68.4 میلیارد ریال  و8 پروژه در زمینه صنایع تبدیلی با سرمایه ای معادل 140.2 میلیارد دانست  که زمینه اشتغال 296 نفر را بطور دائم و موقت فراهم کرده‌اند.    

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید