Iranian Agriculture News Agency

توسعه گلخانه ها رویکرد جدی بخش کشاورزی استان یزد

به مناسبت فرا رسیدن هفته جهاد کشاورزی و با توجه به اصل پیشگیری از انتشار ویروس کرونا مصاحبه مطبوعاتی آنلاین رییس سازمان جهاد کشاورزی یزد با خبرنگاران و رسانه های استان یزد برگزار شد.

توسعه گلخانه ها رویکرد جدی بخش کشاورزی استان یزد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان یزد، در این برنامه که به صورت ویدئو کنفرانس انجام شد سیّد جمال سجادی پور توسعه استان را مستلزم حمایت و تقویت زیرساخت های لازم در شهرستانها دانست و افزود: توجه به توسعه گلخانه ها یکی از رویکرد های جدی استان در حوزه کشاورزی است.

وی گفت: ایجاد زیرساختهای لازم برای تحقق اهداف شعار سال یکی از اولویتهای اجرایی سازمان جهاد کشاورزی است که برای عملیاتی کردن آن متناسب با ظرفیتهای موجود در قالب 10 محور اجرایی به مدیریت ارشد استان اعلام شده است.

سجادی پور، توسعه 150 هکتاری ظرفیت گلخانه ای، افزایش 300 هزارتنی صنایع تبدیلی، راه اندازی 4 واحد 2 هزار راسی دام پرتولید، اصلاح نژاد دامهای بومی و تعریف شهرکهای گلخانه ای جدید به تعداد 5 شهرک را از جمله برنامه های اجرایی سازمان برای تحقق شعار سال دانست.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد تغییر نگاه حمایتی و ساماندهی ظرفیتهای مختلف را حائز اهمیت دانست و گفت: افزایش صنایع تبدیلی از 4 واحد در سال 92 به 47 واحد فعال در سال جاری یکی از دستاوردهای بخش کشاورزی جهت توسعه بیش از پیش استان در این حوزه است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید