Iranian Agriculture News Agency

بهره‌برداری همزمان از 22 طرح آبیاری تحت فشار در دهه فجر باحضور استاندار یزد

در ششمین روز از دهه فجر 22 طرح آبیاری تحت فشاربه صورت همزمان باحضور استاندار یزد و تعدادی از مقامات اجرائی استان و شهرستان در بهاباد افتتاح شد.

بهره‌برداری همزمان از 22 طرح آبیاری تحت فشار در دهه فجر باحضور استاندار یزد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان یزد، محمدعلی طالبی استاندار یزد در مراسم بهره برداری ازطرح آبیاری کم فشار احمد آباد بهاباد  با بیان اهمیت اجرای روشهای نوین آبیاری و لزوم استفاده بهینه از منابع آبی استان در بخش کشاورزی فعالیتهای صورت گرفته در این زمینه را قابل تقدیر دانست و بر ضرورت استمرار اجرای شیوه های نوین و کارآمد در این بخش حیاتی تاکید کرد.

برپایه این گزارش، طرح آبیاری کم فشار احمدآبادبا مساحت ۱۲۳ هکتار و سرمایه گذاری ۱۴ میلیارد ریال (۱۲ میلیارد ریال اعتبارت دولتی) که طول شبکه و لوله گذاری اصلی برابر ۱۳ کیلومتر (قطر لوله  ۲۰۰ و۲۵۰ میلیمتر ) با ۵۴۶ شیر آبریز می باشد که به  نماینگی از ۵ طرح آبیاری کم فشار شهرستان به مساحت۴۴۶ هکتار بصورت همزمان به  دست استاندار یزد وبا حضور ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان ، فرماندار ،امام جمعه و هیات همراه افتتاح شد.

در دهه فجر جمعا ۲۲ طرح آبیاری تحت فشار به مساحت ۱۶۵۷ هکتار با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال اعتبارات دولتی  در سطح استان به بهره برداری رسید.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید