Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد اعلام کرد:

امنیت غذایی محور اصلی جنگ اقتصادی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد امنیت غذایی را محور اصلی جنگ اقتصادی دانست.

امنیت غذایی محور اصلی جنگ اقتصادی

به گزارش خبرنگار ایانا از یزد، در مراسم مراسم گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه معصومه و سالروز فتح خرمشهر سردار زارع کمالی ضمن تبریک این ایام و تقدیر از مسئولان سازمان جهاد کشاورزی بیان کرد :  هر دستگاهی که الهی‌تر باشد، به مردم و ولایت نزدیک‌تر باشدریال دشمن نیز بیشتر به سمت آن حمله‌ور می‌شود.

وی افزود : امروز دشمن در چهار محور کشور را هدف قرار داده است که مهمترین آن بحث امنیت غذایی است. در این بین نقش مهم و تاثیرگذار سنگرسازان جهادکشاورزی در تامین مواد غذایی مشخص می‌شود. من از یکایک شما عزیزان به دلیل تلاش روز افزونتان تشکر می‌کنم .

فرمانده سپاه الغدیر استان هدف از انقلاب اسلامی ایجاد تمدن نوین اسلامی برای زمینه سازی ظهور منجی عالم بشریت اعلام کرد و گفت : امروز می‌خواهیم در جنگ ترکیبی با محوریت جنگ شناختی موفق شویم و لازمه آن روحیه آگاهانه مردم است، روحیه آزادی خواه و سخت کوش مردم باعث شد خرمشهر را  که به دست استکبار جهانی گرفتار شده بود، آزاد کنیم.

زارع کمالی افزود: ما اگر در جنگ، به سختی توانستیم خرمشهرهای سرزمینمان را آزاد کنیم، نتیجه توکل به خداوند، توسل به ائمه اطهار، تبعیت از امامین انقلاب و البته حضور آگاهانه؛ عاشقانه و خالصانه آحاد مردم در کنار دستگاه‌های اجرایی است.

حجت الاسلام اکبر زاده نیز با بیان اینکه خرمشهر را خدا آزاد کرد، گفت: آزادی خرمشهر دو درس بزرگ به ما می‌دهد، اول انکه به خود مغرور نشویم و هر پیروزی که نصیب ما شد، بدانیم که از جانب خداوند است و هیچ خیری به انسان نمی‌رسد مگر اینکه خدا بخواهد، درس دوم این است که در این نظام الهی اگر همه مردم و مسئولان همدل شوند، می‌توانند بر همه جنگ‌ها به خصوص جنگ اقتصادی پیروز شوند.

در ادامه این مراسم نیز از دختران شهدای شاغل در ادارات دولتی تقدیر شد و از آقای علیرضا کارگر فرمانده پایگاه مقاومت بسیج در سازمان جهاد کشاورزی استان یزد نیز به پاس خدمات سالانه تقدیر و تشکر شد. حجت الاسلام نور الدینی به‌عنوان فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج در سازمان منصوب شد.

مراسم گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه معصومه و سالروز فتح خرمشهر  با حضور سردار زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان، سید ابوالفضل وکیلی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد ، حجت الاسلام اکبر زاده مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان و جمعی از معاونین و مدیران وهمکاران در محل نمازخانه شهید سلیمانی سازمان برگزار شد .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید