Iranian Agriculture News Agency

رونمایی از طرح نهضت سراسری جهش تولید در عرصه کشاورزی و دامپروری

صبح امروز طرح "نهضت سراسری جهش تولید در عرصه کشاورزی و دامپروری" با حضور وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان بسیج مستضعفین به صورت ویدئوکنفرانس رونمایی شد.

رونمایی از طرح نهضت سراسری جهش تولید در عرصه کشاورزی و دامپروری

به گزارش خبرنگار ایانا در استان گیلان، این ویدئو کنفرانس همچنین با حضور فرماندهان سپاه قدس، روسای سازمان جهاد کشاورزی و روسای سازمان های بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان ها برگزار شد. 

با توجه به نامگذاری سال ۹۹ به عنوان سال جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری، در این همایش ملی بر لزوم بکارگیری تمام توان و منابع برای تحقق جهش تولید در بخش کشاورزی تاکید شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان انعقاد تفاهم نامه فی مابین وزارت جهاد کشاورزی و سپاه پاسداران در راستای افزایش تولید محصولات استراتژیک کشور به ویژه ۵ محصول راهبردی گندم، جو، برنج، ذرت و کلزا و همچنین دامپروری را اقدامی ارزشمند دانست و اظهار امیدواری کرد ،استان گیلان نیز با همت مهندسین بسیجی و با پشتوانه علمی مراکز تحقیقاتی مستقر در استان و حمایت های همه جانبه بخش اجرا گام های موثری در نهضت جهش تولید و موفقیت این طرح بزرگ و اثربخش بر دارد.

علی درجانی رسالت تامین امنیت غذایی جامعه را اصلی ترین دغدغه خانواده جهاد کشاورزی برشمرد و اعلام داشت با روحیه بسیجی و اقدامات جهادگونه شاهد اتفاقات خوبی در تولید محصولات بخش کشاورزی و رسیدن به خودکفائی خواهیم بود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید