Iranian Agriculture News Agency

افتتاح کارخانه تولیدانواع خوراک آماده طیور در گیلان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی: کارخانه تولید انواع خوراک آماده دام و طیور به مناسبت دهه مبارک فجر در شهرک صنعتی سفید رود رشت افتتاح شد.

افتتاح کارخانه تولیدانواع خوراک آماده طیور در گیلان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان گیلان، درجانی از افتتاح کارخانه تولید انواع خوراک آماده دام و طیوردر اولین روز از دهه مبارک فجر با حضوراستاندار و سایر مسولین استانی خبر داد و اظهار کرد: این پروژه با اشتغالزایی ۱۰۰ نفر و ظرفیت سالانه ۴۲ هزار تن با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال در مساحت ۱۰هزار متر مربع شروع به فعالیت کرده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد ۱۹کارخانه خوراک دام و طیور دارای پروانه بهره برداری به ظرفیت بیش از ۳۲۱ هزار تن و اشتغالزایی ۲۷۸ نفر در دست اقدام است، افزود: ۱۷ کارخانه خوراک دام و طیور به ظرفیت تقریبی ۶۰۰هزارتن و اشتغالزایی ۴۵۰نفر دارای پروانه تاسیس در حال ساخت است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان خاطر نشان کرد: با  بهره برداری از کارخانجات در دست راه اندازی، مجموع ظرفیت استان به بیش از ۸۲۴هزار تن و اشتغالزایی ۷۲۸ نفر خواهد رسید.

گفتنی است این پروژه بخش جهاد کشاورزی  اولین طرح افتتاح شده  دهه مبارک فجر استان با شعار کشاورزی، رونق تولید، امنیت غذایی بوده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید