Iranian Agriculture News Agency

نشست کمیته روستایی و عشایری دهه فجر

در نشست کمیته روستایی و عشایری دهه فجر، تشکیل ستاد گرامی‌داشت دهه فجر در همه ۲هزار و ۵۰۰روستای گیلان پیشنهاد و بررسی شد.

نشست کمیته روستایی و عشایری دهه فجر

به گزارش خبرنگار ایانا در استان گیلان، در نشست کمیته روستایی و عشایری دهه فجر، تشکیل ستاد گرامی داشت دهه فجر در همه ۲هزار و ۵۰۰روستای گیلان پیشنهاد و بررسی شد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی در نشست کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر گیلان گفت: تشکیل ستاد گرامیداشت دهه فجر در ۲هزار و ۵۰۰روستای استان پیشنهاد شد و قرار است در نشست بعدی این کمیته که پنجم بهمن برگزار خواهد شد مصوب شود.

حجت الاسلام وحیدی نژاد، با اشاره به اینکه در دهه فجر امسال علاوه بر ویژه برنامه های استانی، ۱۹ویژه برنامه ملی نیز در روستاها و مناطق عشایری گیلان برگزار خواهد شد، افزود: گلباران و عطر افشانی مزار شهدا، گرامیداشت ۱۰شهید روستایی دوران پیروزی انقلاب اسلامی، برگزاری مسابقات قرآنی و فرهنگی-هنری، برپایی نمایشگاه توانمندی های بانوان روستایی و عشایری، رژه ماشین آلات کشاورزی، برپایی جشنواره غذا و تجلیل از تولیدکنندگان و کارآفرینان برتر حوزه کشاورزی از مهمترین این برنامه ها است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی گیلان هم با گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: دهه فجر فرصت مغتنمی برای بیان شایسته دستاوردها و خدمات انقلاب اسلامی است.

مهندس جانبازی به ارائه خدمات رایگان به روستاییان و عشایر استان در دهه فجر اشاره کرد و افزود:اجرای برپایی میز خدمت و دیدار چهره به چهره مسئولان با روستاییان و عشایر از ویژه برنامه های در ایام الله دهه فجر است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید