Iranian Agriculture News Agency

برگزاری نشست هماهنگی نخستین جشنواره توانمندی ها و دستاوردهای روستایی و عشایری گیلان

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رشت از برگزاری نشست هماهنگی نخستین جشنواره توانمندی ها و دستاوردهای روستایی و عشایری گیلان در جهاد کشاورزی رشت خبر داد.

برگزاری نشست هماهنگی نخستین جشنواره توانمندی ها و دستاوردهای روستایی و عشایری گیلان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان گیلان، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رشت از برگزاری نشست هماهنگی نخستین جشنواره توانمندی ها و دستاوردهای روستایی و عشایری گیلان در جهاد کشاورزی رشت خبر داد.

اسدی پرور گفت: نخستین جشنواره توانمندیها و دستاوردهای روستایی و عشایری گیلان از ۱۴ لغایت ۱۶ دی ماه در مجتمع فرهنگی و ورزشی  یادگار امام شهرستان رشت (گلسار) برگزار می شود.

وی افزود: در همین خصوص و در جهت هماهنگی جهت حضور کشاورزان، تولیدکنندگان و فعالان بخش کشاورزی و روستایی گیلان در جشنواره، نشستی با شرکت مدیران اجرایی این جشنواره و فعالان حوزه کشاورزی و روستایی شهرستان رشت در مدیریت جهاد کشاورزی گیلان تشکیل می شود.

اسدی پرور اهداف برگزاری این جشنواره را معرفی کسب و کار روستایی و توانمندی های جامعه روستایی اعلام کرد و گفت: این جشنواره  فرصت بسیار مناسبی در معرفی تولیدکنندگان روستایی به جامعه کسب و کار است.

وی در پایان اظهار کرد: لازم به ذکر بیش از ۶۰ غرفه از این نمایشگاه به کسب و کار و افراد معرفی شده از طرف جهاد کشاورزی اختصاص دارد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید