Iranian Agriculture News Agency

جلسه شورای فرهنگی سازمان جهاد کشاورزی گیلان برگزار شد

جلسه شورای فرهنگی سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان برگزار شد.

جلسه شورای فرهنگی سازمان جهاد کشاورزی گیلان برگزار شد

 

به گزارش خبرنگار ایانا در گیلان، این جلسه با حضور حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی،معاون امور استان‌های نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، رییس سازمان جهاد کشاورزی و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان به همراه جمعی از معاونین و مدیران برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی با تاکید برضرورت توجه به رونق تولیدات و محصولات کشاورزی و غیر نفتی یادآور شد: ما باید قبل از حرف زدن عمل کنیم و امروز با گذشت 40 سال از انقلاب باید بیش از حرف عمل داشته باشیم.

وی گفت: با وجود شورای فرهنگی در وزارتخانه باید در همه زمینه ها فقط به شعار بسنده نکنیم بلکه باید به عمل بپردازیم.

مسئول امور استانهای نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی بیان داشت: عدم توجه به سخنان و بیانات خود و تعهدات و ارائه آمار دروغین امروز باعث بروز مشکلات متعدد در حوزه اشتغال شده است .

وی تصریح کرد: شورای فرهنگی دارای یک علاماتی چون صدق الحدیث  است . لذا با بروز و تشدید خلاف راستگویی با مشکلات عدیده ای مواجه شده ایم.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی با تاکید بر ضرورت جلب رضایت زیردستان از سوی اعضای شورای فرهنگی خاطرنشان کرد: امروز که ما ملبس به لباس پیغمبر و مفتخر به شاگردی حضرت امام جعفر صادق هستیم  باید با الگو پذیری از پیغمبر اعظم و امام جعفر صادق به وظایف خود دقیق عمل کنیم.

در ادامه جلسه مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان ضمن تبریک میلاد مبارک حضرت رسول اکرم که کامل کننده راه خدا و شخصیت عظیم آسمانی است گفت: جای تقدیر دارد که مدیران ما در این سازمان اهمیت ویژه ای به امر فرهنگی می‌دهند.

وی افزود: بحث فرهنگی یکی از دغدغه های ویژه مقام معظم رهبری که دائما به مهندسی بحث فرهنگی برای مقابله با نفوذ دشمن تاکید می فرمایند.

حجت الاسلان والمسلمین وحیدی نژاد با اشاره به توطئه دشمنان انقلاب علیه نظام اسلامی عنوان کرد: این دسیسه چینی ها که به اذعان خود دشمنان میلیاردها دلار هزینه آن می شود همواره با درایت رهبر عظیم الشان انقلاب خنثی می شود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی گیلان تاکید کرد: این اصل که پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا به مملکت ما آسیب نرسد همواره باید سرلوحه کار ما قرار گیرد. 

وی با اشاره به حضورش در یک سمینار بین المللی گفت: در این سمینار یک انگلیسی معتقد بود که دلیل اعتلای ایران بعد از انقلاب و قدرت او در جهان چیزی جز ولایت فقیه نیست و ما باید با جان و دل از این مهم پاسداری کنیم.

حجت الاسلام وحیدی نژاد اظهار کرد: یکی از ملاک هایی که حضرت علی (ع) درباره‌ی یک مدیر بیان می فرمایند شجاع بودن است که از برکات معنوی رهبر انقلاب در این زمانه  است.

وحیدی نژاد با تشکر از مهندس درجانی و مدیران سازمان برای اهمیت و وقتی که به امر فرهنگی و شورا فرهنگی می دهند گفت: در سازمان جهاد کشاورزی توانسته ایم با روحیه همدلی در مباحث مختلفی پیشگام باشیم.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر خودکفایی بیان کرد: در بسیاری ازمحصولات استراتژیک که پیش از این مجبور به وارد کردن آن بودیم امروز به همت وزیر محترم و مدیران و کارکنان این سازمان خودکفا هستیم

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید