Iranian Agriculture News Agency

برگزاری همایش کشت قراردادی گندم کشور در شهرستان علی آبادکتول

همایش کشت قراردادی گندم با حضور مدیران و مسولان ملی و استانی و جمعی از کشاورزان پیشرو در عرصه گندم کاری در علی آباد کتول برگزار شد.

برگزاری همایش کشت قراردادی گندم کشور در شهرستان علی آبادکتول

به گزارش خبرنگار ایانا در استان گلستان، با حضور معاون امور زراعت وزیر جهادکشاورزی، نماینده شهرستان علی آبادکتول در مجلس شورای، رییس سازمان جهادکشاورزی گلستان، رئیس، مدیرعامل و اعضای بنیاد ملی گندمکاران کشور، فرماندار علی آبادکتول و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی و کشاورزان پیشرو گندمکار با حمایت بنیاد ملی گندمکاران کشور و سازمان جهادکشاورزی استان در شهرستان علی آبادکتول امروز برگزار شد.

در این همایش مهندس مهاجر معاون امور زراعت وزیر جهادکشاورزی، دکتر مهاجر رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان، دکتر نوروزی نماینده شهرستان علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون کشاورزی، ایمانی مدیرعامل بنیاد ملی گندمکاران کشور هر کدام جداگانه در خصوص کشت و مسائل بخش کشاورزی به ویژه کشت قراردادی گندم سخن گفتند.

در این همایش پیام دکتر ساداتی نژاد وزیر جهادکشاورزی در خصوص برگزاری همایش و اهمیت و نقش مهم کشت قراردادی در سطح کشور و تقدیر از برگزارکنندگان همایش توسط دکتر مهاجر رئیس سازمان جهادکشاورزی گلستان قرائت شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید