Iranian Agriculture News Agency

به مناسبت هفته دولت:

آیین متمرکز افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های عمرانی، اقتصادی و اشتغالزای استان گلستان برگزار شد

همزمان با این مراسم که با حضور استاندار و مسوولان استانی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، پروژه های شهرستان گرگان با حضور رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان، فرماندار گرگان و مسوولان استانی و شهرستانی هم به بهره برداری رسید یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

 آیین متمرکز افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های عمرانی، اقتصادی و اشتغالزای استان گلستان برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان گلستان، همزمان با این مراسم که با حضور استاندار و مسوولان استانی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، پروژه های شهرستان گرگان با حضور رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان، فرماندار گرگان و مسوولان استانی و شهرستانی هم به بهره برداری رسید یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

در این مراسم دکتر مختار مهاجر رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان از افتتاح ١١٣ پروژه بخش کشاورزی استان با اعتبار بالغ بر ٢٣٨ میلیارد تومان با اشتغالزایی ٢٩٣ نفر در هفته دولت امسال خبر داد.

در ادامه مراسم ۵۵۶ پروژه شهرستان گرگان به صورت متمرکز افتتاح شد و ٢۵٠٠هکتار زهکشی اراضی جنوبی قره سو در شهرستان گرگان در حوزه روستاهای؛ تخشی محله، هاشم آباد، حیدرآباد و للدوین با اعتبار ۵۰۰هزارمیلیون ریال به عنوان پروژه شاخص این شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید