Iranian Agriculture News Agency

به مناسبت هفته جهادکشاورزی ساختمان جدید مرکز جهادکشاورزی گرجی محله شهرستان کردکوی افتتاح شد

همزمان با هفته جهادکشاورزی و به مناسبت ۲۷ خرداد ماه سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) برای تشکیل جهادسازندگی مراسم افتتاح ساختمان جدید مرکز جهادکشاورزی گرجی محله شهرستان کردکوی امروز افتتاح شد.

به مناسبت هفته جهادکشاورزی ساختمان جدید مرکز جهادکشاورزی گرجی محله شهرستان کردکوی افتتاح شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان گلستان، این مراسم با حضور مهاجر رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان، دکتر قدمنان فرماندار شهرستان کردکوی، مدیران و مسوولان ستادی و شهرستانی جهادکشاورزی استان و بهره برداران بخش کشاورزی برگزار شد.

در آیین افتتاح این ساختمان، مختار مهاجر رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان با تبریک فرارسیدن هفته جهادکشاورزی گفت: در ابتدای انقلاب بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی دستور تاریخی خود را در خصوص تشکیل جهادسازندگی اجرا کرد و ما امروز شکرگزاریم که زیرساختهایی در روستاها بنا گذاشته شد که شرایط را روز به روز بهتر کرد.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان گفت: امروز به لطف پروردگار افتخار می کنیم که در صنعت دامپروری به خودکفایی رسیده ایم و در بخش عمران روستایی خدمات ارزشمندی ارایه شد که تا همیشه ماندگار خواهد بود.

مهاجر گفت: امروز که روز جهادکشاورزی است برای ما روز مقدسی است و ما خداوند بزرگ را شاکریم که توانسته ایم محیطی امن و سالم را برای تولیدکنندگان که بر گردن تمام مردم حق دارند فراهم کنیم.

در این مراسم قدمنان فرماندار شهرستان کردکوی در ادامه در خصوص آثار و خدمات موثر جهادکشاورزی از ابتدای انقلاب سخن گفت و افزود: لایروبی آب بندان ها و اجرای طرح زهکشی کشاورزی منطقه ی ما را بیمه کرده است و این حاصل خدمات همکاران جهادکشاورزی و  تلاش کشاورزان است.

وی در ادامه با تشکر از خدمات جهاد کشاورزی در منطقه ی کردکوی تاکید کرد که کشاورزان دعاگوی شما هستند.

مومنی مدیر جهادکشاورزی شهرستان کردکوی در آیین افتتاح این مرکز نیز در سخنانی با تبریک هفته جهادکشاورزی به معرفی اجمالی توانمندی ها، قابلیت ها و ظرفیت های کشاورزی شهرستان کردکوی پرداخت و تاکید کرد کشاورزی پایدار با حفظ منابع آب و خاک همواره در دستور کار ما قرار دارد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید