Iranian Agriculture News Agency

نشست مجمع نمایندگان مردم استان گلستان در مجلس شورای اسلامی با رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان

در نشست با نمایندگان مردم گلستان، پیرامون نحوه ی توزیع کود و بذر در استان، خرید تضمینی محصولات کشاورزی، بررسی مشکلات در تهیه و توزیع نهاده های کشاورزی، وضعیت مکانیزاسیون، کمبود سهمیه تراکتور و کمبایین در استان و پیگیری تخصیص اعتبار حوزه به کشاورزی در بودجه سال ۱۴۰۰ و مسائل روز کشاورزی بحث و تبادل نظر شد.

نشست مجمع نمایندگان مردم استان گلستان در مجلس شورای اسلامی با رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان گلستان، مختار مهاجر رییس سازمان جهادکشاورزی گلستان در نشست هم‌اندیشی  با مجمع نمایندگان مردم استان گلستان در مجلس شورای اسلامی عصر یکشنبه ١۶ آذر ٩٩ در محل سالن قدس این سازمان برگزار شد.

در این نشست، پیرامون نحوه ی توزیع کود و بذر در استان، خرید تضمینی محصولات کشاورزی، بررسی مشکلات در تهیه و توزیع نهاده های کشاورزی، وضعیت مکانیزاسیون، کمبود سهمیه تراکتور و کمبایین در استان و پیگیری تخصیص اعتبار حوزه به کشاورزی در بودجه سال ۱۴۰۰ و مسائل روز کشاورزی بحث و تبادل نظر شد.

مهاجر در این نشست با تشریح عملکرد سازمان در بخش های مختلف و با بیان جایگاه بخش کشاورزی استان در کشور گفت:امیدواریم با همکاری و پیگیری های مجدانه نمایندگان استان در مجلس بتوانیم ارتقای بیشتر تولید را در استان شاهد باشیم و مشکلات بخش کشاورزی را هم رفع کنیم.

نمایندگان استان گلستان در مجلس هم هر کدام جداگانه در موضوع جلسه سخن گفتندو بر پیگیری تا حصول نتیجه برای حل مشکلات بخش کشاورزی استان در کنار جهادکشاورزی استان را تاکید کردند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید