Iranian Agriculture News Agency

دستور رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان بر لغو جلسات اضافی اداری

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان برای جلوگیری از شیوع کرونا دستور داد: تمامی جلسات اضافی اداری تا اطلاع ثانوی تعطیل و در صورت نیاز به‌صورت ویدئو کنفرانس برگزار شود.

دستور رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان بر لغو جلسات اضافی اداری

به گزارش خبرنگار ایانا در استان گلستان، بیست و چهارمین جلسه شورای معاونان سازمان جهادکشاورزی استان گلستان در سال جاری به ریاست دکتر مختار مهاجر رییس این سازمان و با حضور اعضای شورا صبح امروز برگزار شد. 

در این جلسه مهاجر رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان با تبریک حلول ماه رجب، میلاد امام محمد باقر علیه السلام و روز مهندس و با اشاره به مسائل روز بخش کشاورزی، قدرانی از حضور ارزشمند مردم و همکاران در انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی و معرفی گزینه پیشنهادی وزارت جهادکشاورزی گفت: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال نیاز است مثل گذشته در صرفه جویی و کم کردن هزینه های غیرضرور تمامی مدیران و کارکنان اهتمام ویژه داشته باشند.

وی افزود: متاسفانه با توجه به شیوع ویروس کرونا در تعدادی از استان‌ها به منظور پیشگیری از آلوده شدن به این ویروس، رعایت مسائل بهداشتی همکاران در محل کار و بیرون لازم و ضروری است.

مهاجر تصریح کرد: از بار روانی این ویروس که این روزها بیشتر دامن هموطنان را گرفته است نباید بگذریم، چرا که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی که از منابع معتبر ابلاغ می شود می‌توان بار روانی این موضوع را کم و به لطف خداوند بزرگ بزودی از این بحران عبور کنیم.

او دستور داد: تمامی جلسات اضافی اداری تا اطلاع ثانوی تعطیل و در صورت نیاز به‌صورت ویدئو کنفرانس برگزار شود.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان با اشاره به گزارش و اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان مبنی بر اینکه تاکنون هیچ نمونه مثبتی از کرونا در گلستان مشاهده نشده است تاکید کرد: اطلاع‌رسانی به روش های مختلف در خصوص این مهم توسط روابط عمومی سازمان با همکاری معاونت توسعه مدیریت و منابع و همکاری تمامی معاونت ها و مدیریت ها صورت می گیرد.

در این جلسه حجت الاسلام سایری مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان در خصوص فضلیت ماه رجب، ماه تزکیه و آمادگی برای ورود به ماه مبارک رمضان به ویژه اولین شب جمعه این ماه که لیلة الرغائب شب دعا و برآورده شدن آرزو هاست سخن گفت و در ادامه اعمال این ماه پر خیر و برکت را برشمرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید