Iranian Agriculture News Agency

پرداخت ۱۴۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به کشاورزان خسارت دیده

رییس سازمان جهادکشاورزی استان در برنامه ویژه خبری گفت: تاکنون ۱۴۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به کشاورزان خسارت دیده پرداخت و مابقی اسامی نیز به بانکهای هفتگانه ارسال شده است.

پرداخت ۱۴۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به کشاورزان خسارت دیده

به گزارش خبرنگار ایانا در استان گلستان، مختار مهاجر رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان با تسلیت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی به دست آمریکای جنایتکار  گفت: آبگرفتگی هایی که در ابتدای سال جاری اتفاق افتاد و خسارتهایی که سیل ویرانگر به زمین های کشاورزی استان وارد کرد مشکلاتی را برای کشاورزان بوجود آورد که همکاران من در مجموعه ی جهاد کشاورزی استان تمام توان و تلاش و همت خود را برای جبران  زیانها یی که به کشاورزان استان وارد شد و کمک برای حل مشکلات آنها به کار برده و می برند. 

رییس سازمان جهادکشاورزی استان در ادامه  گفت: تاکنون ۱۴۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به کشاورزان خسارت دیده  پرداخت  و مابقی اسامی  نیز  به بانکهای هفتگانه ارسال شده  است.

مهاجر همچنین  گفت: خوشبختانه کانال ها لایروبی و انتقال آب انجام و شرایط کشت فراهم شده است و کار مرمت جاده های بین مزارع و قنوات و لایروبی زهکش هایی که ریزش کرده در دست اقدام است و ما برای کشت پاییزه مشکلی نداشتیم و برای عملیات داشت و کشت بهاره نیز انشالله مشکلی نخواهیم داشت. 

رییس سازمان جهادکشاورزی استان گفت: کشاورزانی که تاکنون تسهیلاتی دریافت نکرده اند می توانند به  سازمان جهادکشاورزی استان و در شهرستانها به مدیریت شهرستان رجوع کنند تا برای دریافت تسهیلات به بانکها معرفی شوند.

مهاجر افزود: با توجه به اینکه مقرر است مشکلات مربوط به   زیرساخت ها را در اسرع وقت پیگیری کنیم کشاورزان عزیز اگر در این خصوص اولویتی را در نظر دارند می توانند به مدیریت شهرستانها مراجعه کنند تا اقدام لازم انجام شود.

در این برنامه همچنین مهندس زمانی نژاد مدیرکل بنیاد مسکن استان به تشریح اقدامات و فعالیتهای بنیاد مسکن و روند بازسازی واحدهای خسارت دیده از طوفان و سیل پرداخت.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید