Iranian Agriculture News Agency

اولین اجلاس سراسری کانون های تخصصی بسیج کشاورزی

اولین اجلاس کانون های تخصصی بسیج کشاورزی به صورت ویدئو کنفرانس امروز 24 آذرماه 98 به صورت سراسری در کشور و با حضور مهندس عباس کشاورز سرپرست وزارت جهادکشاورزی، برگزار شد.

اولین اجلاس سراسری کانون های تخصصی بسیج کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا در خراسان رضوی، اولین اجلاس کانون های تخصصی بسیج کشاورزی به صورت ویدئو کنفرانس امروز 24 آذرماه 98 به صورت سراسری در کشور و با حضور عباس  کشاورز سرپرست وزارت جهادکشاورزی، برگزار شد.

در این ویدئو کنفرانس نماینده مقام معظم رهبری در وزارت جهادکشاورزی، روسای سازمان ها، فرماندهان و اعضای شوراهای پایگاه های مقاومت بسیج خانواده بزرگ جهادکشاورزی کشور و استان ها حضور داشتند.

سرپرست وزارت جهادکشاورزی در نخستین اجلاس سراسری کانون‌ های تخصصی بسیج کشاورزی گفت:  لزوم بهره گیری از توان و مهارت بسیجیان برای توسعه بخش کشاورزی و تولید از مهمترین وظیفه ما در وزارت جهاد کشاورزی است.

وی افزود: مقوله تولید با سه اصل کشاورزی پایدار، رفع موانع و مدیریت بازار در ارتباط است. 

کشاورز اضافه کرد: از کمک و مشارکت همه زیربخش های کشاورزی استقبال می کنیم.

اوتاکید کرد: تمامی اقدامات در بخش کشاورزی باید مبتنی بر یافته های علمی محققین و پشتیبان تحقیقاتی داشته باشد.

سرپرست وزارت جهادکشاورزی ضمن تاکید بر مقابله با محدودیت ها با افزایش توان و همگرایی افزود: برای اقدامات مشارکتی مختلف همچون مبارزه با آفت ملخ باید مدیریت به بخش تخصصی مانند حفظ نباتات واگذار شده و ما نیز به این بخش کمک کنیم.

وی گفت: باید کشور در تولید گندم خودکفا بماند تا کشور نگرانی برای غذا نداشته باشد؛ ورود بسیجیان متخصص به صحنه تولید و کمک به بخش کشاورزی اقدامی پسندیده و گام جدیدی است که می تواند موثر باشد.

ایشان در پایان اضافه کرد: حوزه نمایندگی ولی فقیه و بسیج ظرفیت های خوبی هستند که می توانند در خدمت تولید باشند و باید از توان و مهارت بسیجیان در بخش کشاورزی بهره گیری شود.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید