Iranian Agriculture News Agency

به مناسبت هفته جهادکشا افتتاح ۵٠ پروژه عمرانی، تولیدی و اشتغالزای سازمان جهادکشاورزی گلستان

در ششمین روز از هفته جهادکشاورزی همزمان تعداد ۵۰ طرح و پروژه عمرانی، تولیدی و اشتغالزای سازمان جهادکشاورزی گلستان در مراسمی به صورت متمرکز و با حضور رئیس سازمان جهادکشاورزی، فرماندار گرگان، مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهادکشاورزی استان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی به ویژه کشاورزان در روستای توشن گرگان مورد بهره برداری قرار گرفت.

به مناسبت هفته جهادکشا افتتاح ۵٠ پروژه عمرانی، تولیدی و اشتغالزای سازمان جهادکشاورزی گلستان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان گلستان، در ششمین روز از هفته جهادکشاورزی همزمان تعداد ۵۰ طرح و پروژه عمرانی، تولیدی و اشتغالزای سازمان جهادکشاورزی گلستان در مراسمی به صورت متمرکز و با حضور رئیس سازمان جهادکشاورزی، فرماندار گرگان، مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهادکشاورزی استان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی به ویژه کشاورزان در روستای توشن گرگان مورد بهره برداری قرار گرفت.

محمد برزعلی رییس سازمان جهادکشاورزی و رئیس ستاد بزرگداشت هفته جهادکشاورزی استان گلستان در این مراسم با تبریک هفته جهادکشاورزی به تمامی تلاشگران عرصه تولیدات بخش کشاورزی گفت:

پروژه های قابل افتتاح بخش کشاورزی با اعتباری بالغ ٢۶۵میلیارد تومان و در بخش های؛ 

تجهیز آبیاری نوین و تامین آب کشاورزی ۲۱ پروژه، جنگل و مرتع ٩ پروژه، باغبانی ١ پروژه، صنایع تبدیلی ۴ پروژه، مرکز تحقیقات کشاورزی ۴ پروژه، و شیلات و آبزیان ١١ پروژه است. 

وی تصریح کرد: با بهره برداری این پروژه ها ٢٠١٨٣ خانوار از نعمت آن بهره مند و همچنین برای ٩۴ نفر فرصت شغلی جدید به صورت مستقیم فراهم می شود.

عیسی پایین محلی فرماندار شهرستان گرگان هم با تبریک هفته جهادکشاورزی به رئیس و کارکنان جهادکشاورزی استان و کشاورزان در این مراسم گفت: با توجه به این که کشاورزی اقتصاد اصلی این خطه محسوب می شود باید برای رونق این بخش و تاثیرگذاری آن در امنیت غذایی بیش از گذشته برنامه ریزی شود.

فرماندار گرگان خاطرنشان کرد: با توجه به برخورداری از مرزهای آبی، جاده‌ای و ریلی می‌توان با افزایش تولیدات بخش کشاورزی، مبادلات تجاری خود را با کشورهای آسیای میانه و روسیه افزایش داد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید