Iranian Agriculture News Agency

همزمان با سراسر کشور ؛

مانور دو روزه نظارت و بازرسی بازار کالاهای اساسی در گلستان

مصادف با اولین روز از هفته جهادکشاورزی مراسم متمرکز آغاز مانور نظارت و بازرسی بازار کالاهای اساسی با حضور مسوولان و کارشناسان مرتبط دستگاههای عضو قرارگاه امنیت غذایی استان از جمله جهادکشاورزی، صمت،بسیج و تعزیرات حکومتی،غله در جهادکشاورزی گرگان برگزار شد.

مانور دو روزه نظارت و بازرسی بازار کالاهای اساسی  در گلستان

به گزارش خبرنگار ایانا در گلستان، مصادف با اولین روز از هفته جهادکشاورزی مراسم متمرکز آغاز مانور نظارت و بازرسی بازار کالاهای اساسی با حضور مسوولان و کارشناسان مرتبط دستگاههای عضو قرارگاه امنیت غذایی استان از جمله جهادکشاورزی، صمت،بسیج و تعزیرات حکومتی،غله در جهادکشاورزی گرگان برگزار شد.

رییس سازمان جهادکشاورزی گلستان گفت: این مانور در راستای حفظ حقوق شهروندی، کنترل عرضه کالاهای اساسی در راستای اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها به اجرا درآمد و ۲۸ گروه نظارتی در قالب ١١۴ اکیپ از دستگاه های مرتبط در آن شرکت دارند.

محمد برزعلی افزود: از دی ماه سال جاری تاکنون در اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها، ۲۲هزار و ۳۰۱مورد بازرسی از بازار استان انجام شده و در نتیجه آن هزار و ۱۶۴مورد تخلف کشف شد.

وی اضافه کرد: ارزش تخلف این پرونده های بازار گلستان بیش از ۲۵۱میلیارد ریال است.

در حاشیه آغاز این مانور، مسوولان دستگاه های عضو از میدان تره‌بار و بازار گرگان بازدید کرده و بر وضعیت ورود میوه وقیمت گذاری آن نظارت کردند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید