Iranian Agriculture News Agency

برگزاری جلسه مجمع نمایندگان گلستان در مجلس شورای اسلامی با فرمانده و اعضای قرارگاه امنیت غذایی استان

محمد برزعلی رییس سازمان جهادکشاورزی و فرمانده قرارگاه امنیت غذایی گلستان در خصوص این جلسه گفت: این جلسه در راستای بررسی روند اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها درکالاهای اساسی برگزار شد.

برگزاری جلسه مجمع نمایندگان گلستان در مجلس شورای اسلامی با فرمانده و اعضای قرارگاه امنیت غذایی استان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان گلستان، محمد برزعلی رییس سازمان جهادکشاورزی و فرمانده قرارگاه امنیت غذایی گلستان در خصوص این جلسه گفت: این جلسه در راستای بررسی روند اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها درکالاهای اساسی برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه ابتدا گزارشی از اجرای طرح در گلستان توسط فرمانده قرارگاه ارائه و در ادامه اعضای قرارگاه امنیت غذایی استان هرکدام در رابطه با وظیفه مندی خود، گزارش دادند.

برزعلی تصریح کرد: در ادامه جلسه سنگدوینی دبیر مجمع نمایندگان استان با اعلام حمایت همه جانبه نمایندگان استان در مجلس از دست اندرکاران این طرح بزرگ تاکید کرد در کنار مردم و دولت برای نظارت و اجرای صحیح آن هستیم.

رئیس سازمان جهادکشاورزی و فرمانده قرارگاه امنیت غذایی گلستان افزود: نمایندگاه مردم استان در مجلس شورای اسلامی هر کدام جداگانه سخن گفتند و ضمن خواستار اجرای قانونی طرح مردمی سازی یارانه ها نسبت به حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان در این طرح تاکید کردند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید