Iranian Agriculture News Agency

بزرعلی خبر داد:

دستور ویژه برای پرداخت تسیهلات به تولیدکنندگان تا 3 ماه

رییس سازمان جهادکشاورزی در گفتگوی زنده خبری سیمای مرکز گلستان گفت: تسهیلات سرمایه در گردشی برای تولیدکنندگان با بهره مناسب در نظر گرفته شده و می‌توانندبرای دریافت آن به شعب بانک کشاورزی مراجعه کنند.

دستور ویژه برای پرداخت تسیهلات به تولیدکنندگان تا 3 ماه

به گزارش خبرنگار ایانا در گلستان،محمد برزعلی رییس سازمان جهادکشاورزی در گفتگوی زنده خبری سیمای مرکز گلستان با اشاره به اینکه روی صحبت من با تولیدکنندگان در حوزه ی دام و طیور استان است، گفت: خبرهای خوبی برای این عزیزان که مردان اقتصادی استان هستند دارم. 

 

وی افزود: تسهیلات سرمایه در گردشی برای آنان با بهره مناسب در نظر گرفته شده  و از فردا می توانند به شعب بانک کشاورزی مراجعه کنند.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان  در ادامه سخنانش تصریح کرد: اگر مشکلاتی در گذشته از نظر وثیقه، دیرکرد تسهیلات و یا مشکلاتی در چک داشته باشند این موضوع تا سه ماه به دستور مقامات عالی نادیده گرفته می شود تا این عزیزان بتوانند از این تسهیلات استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه مجوز صدور صادرات بخش مرغ، جوجه یکروزه، مرغ گوشتی و تخم مرغ نطفه دار دیده شده افزود: در حوزه خرید مازاد گوشت مرغ هم می توانند از حالا قراردادهایشان را منعقد کنند.

برزعلی افزود: تولید قراردادی گوشت مرغ و گوشت قرمز در دستور کار قرار دارد تعاون روستایی هم می تواند مازاد تولید را خریداری کند.

وی ادامه داد: نهاده های دامی هم در سایت بازارگاه تعبیه شده  که عزیزان تولید کننده در حوزه های خوراک دام و مرغداران می توانند مراجعه کنند و مشکلی در تامین نهاده ها نیست.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان تاکید کرد: تسهیلات پرداختی به واحدهای خرد و کوچک دامداری سنتی و عشایری هم تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان به صورت کارت اعتباری داده می شود این تسهیلات در رابطه با سایر ماکیان و پرورش دهندگان شیلات و آبزیان وجود دارد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید