Iranian Agriculture News Agency

دیدار سرپرست سازمان جهادکشاورزی استان گلستان با فرزندان، همسران شهدا، جانبازان شاغل در سازمان

دیدار صمیمی سرپرست سازمان جهادکشاورزی استان گلستان با فرزندان، همسران شهدا، جانبازان شاغل در این سازمان امروز برگزار شد.

دیدار سرپرست سازمان جهادکشاورزی استان گلستان با فرزندان، همسران شهدا، جانبازان شاغل در سازمان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان گلستان، دیدار صمیمی محمد برزعلی سرپرست سازمان جهادکشاورزی استان گلستان با فرزندان، همسران شهدا، جانبازان شاغل در این سازمان امروز برگزار شد در دیدار صمیمانه مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه و جمعی از مدیران و به ویژه خانواده های ایثارگران شاغل در سازمان جهادکشاورزی استان گلستان حضور داشتند.

محمد برزعلی سرپرست سازمان جهادکشاورزی استان گلستان در این دیدار در سخنانی با اشاره به سخنان و منویات مقام معظم رهبری در رابطه با خانواده های ایثارگران گفت: فرزندان شهدا یادگار مردان بزرگی هستند که با نثار جان عزیزشان موجب سربلندی و عظمت کشور شدند و احترام و تکریم به این بزرگواران از وظایف ماست.

وی افزود: جانبازان و خانواده ایثارگران هم همانند خانواده های معظم شهدا در هشت سال دفاع مقدس با اهدای سلامتی خود از وطن اسلامی دفاع کردند و الان وظیفه داریم در کنارشان برای آلام دردهایشان باشیم تا گوشه ای از این تلاش و از خودگذشتگی آنان را جبران کنیم.

برزعلی تصریح کرد: برای پیشبرد اهداف سازمان قطعا به وجود همکاران خانواده ایثارگران سازمان بیش از گذشته نیاز داریم تا این عزیزان با روحیه جهادی که دارند به ما کمک کنند. 

گفتنی است، در این دیدار تعدادی از فرزندان شهدا و ایثارگران سازمان در خصوص وضعیت کاری خودشان صحبت کردند و پیشنهادهایی را هم برای خدمت و همکاری تنگاتنگ به سرپرست سازمان جهادکشاورزی استان ارائه کردند. 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید