Iranian Agriculture News Agency

پیام تبریک رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان به مناسبت ایام الله دهه فجر

رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان در پیامی فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر را تبریک گفت ایام الله دهه مبارک فجر، یادآور وحدت و همبستگی ملت بزرگ ایران است که با پیروی از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) با شجاعت در مسیر استقرار حکومت حق و جاری ساختن احکام اصیل و نورانی اسلام ناب محمدی(ص) ایستادگی کردند و عظیم ترین انقلاب قرن را در دنیا به ثبت رساندند.

پیام تبریک رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان به مناسبت ایام الله دهه فجر

به گزارش ایانا در استان گلستان، در این پیام آمده است:

ایام الله دهه مبارک فجر، یادآور وحدت و همبستگی ملت بزرگ ایران است که با پیروی از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) با شجاعت در مسیر استقرار حکومت حق و جاری ساختن احکام اصیل و نورانی اسلام ناب محمدی(ص) ایستادگی کردند و عظیم ترین انقلاب قرن را در دنیا به ثبت رساندند.

دهه فجر انقلاب اسلامی، سرآغاز طلوع خورشید درخشان انقلاب اسلامی و تبلور شکوه و عظمت نهضتی مبتنی بر تعالیم نبوی است که توانست حکومتی الهی را در این مرز و بوم تثبیت کند.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، دهه مبارک فجر را به مردم شهیدپرور و ولایت مدار کشور به ویژه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تبریک گفته، توفیقات روزافزون همگان را در سایه عنایات حضرت ولیعصر(عج) و تحت رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب برای تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و اجرای سیاست های دولت انقلابی، از درگاه ایزد منان خواستارم.

مختار مهاجر

رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید