Iranian Agriculture News Agency

در پنجمین دوره معرفی مدیران نمونه کشور؛

شیرزاد به عنوان مدیر برگزیده جهادی کشور انتخاب شد

ایانا-کشاورزی: حسین شیرزاد، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران یکی از برگزیدگان این همایش بود.

شیرزاد به عنوان مدیر برگزیده جهادی کشور انتخاب شد

انجمن ملی مدیریت جهادی کشور، برای پنجمین سال متوالی اقدام به انتخاب و معرفی مدیران نمونه کشور در عرصه مدیریت و اقدامات جهادی در سال ۱۳۹۷ کرد که حسین شیرزاد، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران یکی از برگزیدگان این همایش بود.

به گزارش ایانا به نقل از سازمان مرکزی تعاون روستایی، در بخشی از پیام رئیس انجمن مدیریت جهادی کشور بمناسبت پنجمین همایش ملی مدیریت جهادی آمده‌است:« امید است در این همایش در کنار همه بزرگان و مدیران برجسته کشور حلقه اتحاد محکم تر و عظیم‌تری برای آبادانی و سربلندی سرزمین پر افتخار ایران بنا کنیم و بتوانیم میزبانی شایسته برای تمامی عزیزان باشیم».

شیرزاد در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با شبکه‌های برون مرزی صدا و سیما اظهار داشت: برگزیده شدن مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی به عنوان مدیر جهادی سال ۱۳۹۷ بخش کشاورزی کشور متعلق به خانواده سترگ تعاون روستایی ایران و مدیران این سازمان، در حرکتی اثربخش، کارا و بهره‌ور توأم با رویش حس تعهد و مسئولیت پذیری و معلول سرعت عمل در تصمیم‌گیری و غلبه بر موقعیتهای پارادوکسیکال (متناقض و بغرنج) است. من به خانواده بزرگ تعاون روستایی ایران، کارکنان خدوم، مدیران و کارشناسان صدیق سازمان با تمام وجود تبریک گفته، به هم‌قطاری، همکاری و همدلی با این عزیزان افتخار میکنم.

در حاشیه مراسم تجلیل از برگزیدگان مدیران جهادی کشور در مرکز همایش‌های صداوسیما، دکتر شیرزاد با دکتر محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

عارف در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت انتخاب شیرزاد به عنوان مدیر برگزیده جهادی بخش کشاورزی کشور در جریان بخشی از برنامه‌های سازمان و شبکه تعاون روستایی کشور قرار گرفت.

طی این ملاقات، شیرزاد خواهان حمایت قاطع نمایندگان مجلس از فعالیت‌های توسعه مدارانه و مداخله هدفمند و بازار محور سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران شد.

از دیگر دیدارهای مهم شیرزاد در اثنای همایش مدیران جهادی کشور، ملاقات و مذاکره با جعفری مدیرعامل بنیاد برکت بود. در این دیدار جعفری خواهان حمایت سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از فعالیت‌های توانمندسازی قالیبافان استان خوزستان توسط بنیاد برکت شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید